Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Resort/ Khu Du lịch
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Duy Tân
Quản trị nhà hàng- khách sạn - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Banquet tại Ngoc Lan Hotel
10/2017 → 1/2018 (3 tháng)
Đà Nẵng
- Coordinate the implementation of business campaigns, advertising existing and new hotel products and services. - Track implementation and evaluate effectiveness. - Market development - Coordinate with the hotel market development planning department: finding new target customers, finding new use values of products and services ... - Implement market development plans. - Create and store customer data. - Update the new needs of customers and proactively propose ideas to improve business efficiency for the hotel. - Support related departments toimplement communication programs, PR for hotels.
Front Office Supervisor + Assistant Director– tại Danang Boutique Hotel
1/2018 → 6/2020 (2 năm 5 tháng)
Đà Nẵng
- Assist the Retail Store Manager in planning and implementing strategies to attract customers - Arrange for brief tours of the hotel rooms and facilities. - Manage group bookings for conferencing, the restaurant and accommodation. Keeping up to date on all hotel products, services, pricing & promotional offers. - Track the progress of weekly, monthly, quarterly and annual objectives. - Monitor and maintain store inventory. - Evaluate employee performance and identify hiring and training needs. - Supervise and motivate staff to perform their best. - Create reports, analyze and interpret retail data, like revenues, expenses and competition. - Make sure all employees adhere to company’s policies and guidelines - Act as our store’s representative and set an example for our staff. - Monitor retail operating costs, budgets and resources. - Suggest sales training programs and techniques. - Communicate with clients and evaluate their needs. - Analyze consumer behavior and adjust product positioning. - Handle complaints from customers.