Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
N/A
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Quốc Tế Hồng Bàng
Quản trị kinh doanh - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Tin học văn phòng |
Kinh nghiệm làm việc
LEASING AND AFTER-SALE SERVICE DEPARTMENT tại THE NEST REAL ESTATE CO.,LTD
10/2016 → 10/2020 (4 năm )
Ho Chi Minh City
- Receiving customers at offices, hotels or airports. - Presenting types of accommodation to customers. - Show customers accommodations according their requirements and budgets. - Prepare contracts and inventory list to hand over accommodations. - Register resident paper. - Attend to all guest complains and problems and ensure that they resolved to guest's satisfaction. - Report to manager. Achievements and skills gained: - Great opportunity to work with VIP clients of Consulates (Poland, Germany) and big companies (adidas, Repsol, Mercedes, Insee, Decathlon, Be, International School, etc.) - Staff of the year in 2018. - Working under high pressure and international working environment. - Improve English Communication Skill and Negotiation Skill. - Co-operate with partner in other companies.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Staff of the year
12/2018
Nhân viên có số lượng hợp đồng cao nhất