Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Công Nghiệp TPHCM
Quản trị Du Lịch - Cao đẳng
2010 → 2013
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist & Captain Front Office tại E-Central (Elegance Hospitality Group) & C-Central Hotel 3* ( Paradise Group)
11/2016 → 7/2020 (3 năm 7 tháng)
HCMC
+ Make payment and receipt vouchers + Answer phone calls and provide information about the hotel to the guest + Perform check-in and check-out procedures + Take note of all the information of customers via phone calls or email. Welcome, take care of, and support the guest during their stay as well as check-in and check-out procedures + Understand, update and provide the information to guest or promote other products of the company + Working with online travel agents such as booking.com, Agoda, Expedia, Traveloka, Ctrip, Chudu24, My tour... +Planning tour program for customers. Booking of guides, transportation, hotel rooms, and various reservation and itinerary for inbound customers and tourist guides also.
Telesales tại Venesa Spa Beauty
10/2020 → 3/2021 (4 tháng)
HCMC
+ Call potential customers, advise introducing the company's products/services. + Answering customers' problems, questions, and complaints + Build relationships with customers, find new customers