Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Resort/ Khu Du lịch
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Can tho colleage
English language - Cao đẳng
2013 → 2016
A good student for 4 continuously semesters
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Call Center Agent and Hotel Receptionist tại Movenpick Resort Waverly Phu Quoc
7/2020 → Hiện tại
Kien Giang
-Welcoming customers, guiding customers - Supporting customers during their stay at the hotel - Supporting check in, check out procedures - Processing all incoming and outgoing calls accurately and courteously - Handling guests requests promptly, report complaints and irregularities to the Call Center Supervisor - Receiving order room service - Following and sending lost and found items to guests - Strictly abiding by standards policies and procedures cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations
Front Desk Agent tại Dusit Princess Moonrise Beach Resort
3/2019 → 3/2020 (1 năm )
Kien Giang
Warmly welcoming guest and checking in, checking out - Working as an operator and sale tour desk staff - Recommending relative services of other outlets at the hotel. - Advertising trips on brochure such as: Red river tour, John's tour,... - Doing as night auditor and making reports of every night to manager - Handling and helping guest's complain, demand and needs
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Good stdent
1/2016
"Good study - Good morals - Good skills - Good integration - Good fitness"
Thông tin tham khảo
Le Van Tu - Assistant Call Center Manager
Movenpick Resort Waverly Phu Quoc
letu861992@gmail.com - 0356588767
Tran Toan - Duty Manager
Movenpick Resort Waverly Phu Quoc
trantoankg92@gmail.com - 0949664900