Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phan Văn Được

Phan Văn Được

Hồ sơ 5 sao bạc 129 Lượt xem hồ sơ

Nam, 06/11/1995, 29 tuổi

Thot Not, Can Tho

Cập nhật: 20/03/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

You will find me to be a positive, motivated and hard-working person who is keen to learn and contribute. Given the opportunity, I would apply myself with enthusiasm to all tasks, ensuring that I get the job done accurately and efficiently.

Trình độ học vấn chuyên môn

Can tho colleage

English language - Cao đẳng

2013 → 2016

A good student for 4 continuously semesters

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Call Center Agent and Hotel Receptionist tại Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

7/2020 → Hiện tại

Kien Giang

-Welcoming customers, guiding customers - Supporting customers during their stay at the hotel - Supporting check in, check out procedures - Processing all incoming and outgoing calls accurately and courteously - Handling guests requests promptly, report complaints and irregularities to the Call Center Supervisor - Receiving order room service - Following and sending lost and found items to guests - Strictly abiding by standards policies and procedures cases of emergency such as fire, bomb scare and other critical situations

Front Desk Agent tại Dusit Princess Moonrise Beach Resort

3/2019 → 3/2020 (1 năm )

Kien Giang

Warmly welcoming guest and checking in, checking out - Working as an operator and sale tour desk staff - Recommending relative services of other outlets at the hotel. - Advertising trips on brochure such as: Red river tour, John's tour,... - Doing as night auditor and making reports of every night to manager - Handling and helping guest's complain, demand and needs

Mong muốn về công việc

I have always wanted to work in a professional environment where opportunities are given to everyone of all skills and qualifications.

Giải thưởng

Good stdent

1/2016

"Good study - Good morals - Good skills - Good integration - Good fitness"

Thông tin tham khảo

Le Van Tu - Assistant Call Center Manager

Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

letu861992@gmail.com - 0356588767

Tran Toan - Duty Manager

Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

trantoankg92@gmail.com - 0949664900

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg