Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 19:53 18/03/2021 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HUTECH
Business Administration and Hospitality Industry - Đại học
2011 → 2014
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Pha chế rượu và cà phê ý | |
Using Computer |
Kinh nghiệm làm việc
Waiter tại Glow Skybar and Play Nightclub ( Hype )
10/2014 → 10/2016 (2 năm )
HCM
Operation Supervisor tại Blue Velvet and The Ballroom Cuisine and Bar
10/2016 → 1/2017 (3 tháng)
HCM
Guest Service Offcier tại Citadines Regency Saigon
12/2018 → Hiện tại
HCM
- Prepare check – in and check – out files in advance ( also fix all information has been modified from Sales or Reservation team. ) - Check and response to email, phone call and in – person inquiries, including hotel information, reservation, guest’s complaints as well as internal issues. - Do night audit SOP, prepare all Incidental bills, breakfast list. - Follow up any works which remained from last shift and record un-finish works hand over for next shift. - Assist and liaise with other departments in serving guest and long stay guest the best (Housekeeping, Reservation, Sales, Engineering, Restaurant and Security). - Follow up any new SOP or regulations from higher level strictly. - Take responsibility in the absence of Supervisor or Team Leader and perform other tasks as required.