Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Trương

Dương Trương

Hồ sơ 5 sao 109 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 17/01/1984, 40 tuổi

Q. Cam Le, Da Nang

Cập nhật: 20/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Ngoại Ngữ Đà Nẵng

Sư Phạm Anh - Đại học

2003 → 2007

Kĩ năng

Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Quản lí thời gian
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Operation Managers tại Laguna Lang Co – Laguna Park Homes Lang Co

5/2017 → 5/2018 (1 năm )

Huế

 Manage general operation of Laguna Park Homes Lang Co – serviced apartment including customer service, booking reservation, sale and house preventative maintenance  Make sale and marketing plan for the whole year to meet budget  Control sales and availability on OTAs and make contract with Travel Agents to sell the townhouses.  Control allocation and revenue of each townhouses to make sure that the rental return will be adequate between units of same category  Main contact of owners related to payment notice, rental return, trip arrangement and general requirements  Manage the convenient store and Lifestyle coffee shop

Front Office Manager tại Centara Sandy Beach Da Nang Resort

5/2018 → 8/2020 (2 năm 3 tháng)

Đà Nẵng

 Supervise and ensure the effectiveness of Front Office department which is including Front Desk, Guests Service and Bellman and Transportation  Oversee effective day-to-day running of Front Office Department in achieving the goals especially on tour and transportation revenue target  Ensure that all issues relating to guest satisfaction are dealt with and followed up on a timely and professionally manner  Conduct regular associate training, monthly meeting, and monitor training tracking system for all associates to ensure their effectiveness and productivity  Develop departmental training and activities in order to continuously improve associate skill and knowledge.  Develop and maintain CHR standards  Provide coaching and counseling, support and guidance to the associates as required  Do monthly reports related to Rooms Division  Other tasks directed by GM

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg