Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngoại Ngữ Đà Nẵng
Sư Phạm Anh - Đại học
2003 → 2007
Kĩ năng
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Quản lí thời gian | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Managers tại Laguna Lang Co – Laguna Park Homes Lang Co
5/2017 → 5/2018 (1 năm )
Huế
Manage general operation of Laguna Park Homes Lang Co – serviced apartment including customer service, booking reservation, sale and house preventative maintenance Make sale and marketing plan for the whole year to meet budget Control sales and availability on OTAs and make contract with Travel Agents to sell the townhouses. Control allocation and revenue of each townhouses to make sure that the rental return will be adequate between units of same category Main contact of owners related to payment notice, rental return, trip arrangement and general requirements Manage the convenient store and Lifestyle coffee shop
Front Office Manager tại Centara Sandy Beach Da Nang Resort
5/2018 → 8/2020 (2 năm 3 tháng)
Đà Nẵng
Supervise and ensure the effectiveness of Front Office department which is including Front Desk, Guests Service and Bellman and Transportation Oversee effective day-to-day running of Front Office Department in achieving the goals especially on tour and transportation revenue target Ensure that all issues relating to guest satisfaction are dealt with and followed up on a timely and professionally manner Conduct regular associate training, monthly meeting, and monitor training tracking system for all associates to ensure their effectiveness and productivity Develop departmental training and activities in order to continuously improve associate skill and knowledge. Develop and maintain CHR standards Provide coaching and counseling, support and guidance to the associates as required Do monthly reports related to Rooms Division Other tasks directed by GM