Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Nguyen Truong To Vocational College
Bartender and Bar Management - Khác
2012 → 2013
Được đào tạo kỹ năng pha chế các loại thức uống và nghiệp vụ quản lý quầy bar
Cao Đẳng Công Nghệ Thủ Đức
Quản Lý Nhà Hàng và Dịch Vụ Ăn Uống - Trung cấp
2014 → 2016
Được đào tạo về kỹ năng pha chế, kỹ năng bếp, kỹ năng housekeeping, kỹ năng lể tân,..
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng thuyết phục khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Estate Agent/Customer Service Manager tại Authentic Home Away Company
6/2018 → 7/2020 (2 năm )
HCMC
Customer service manager for two buildings. Dealt with a wide range of people with differing needs. Managed all aspects of new customer relationships, from initial contact all the way through to signing contracts. Consistently exceeded monthly financial targets.
Assistant Hostel Manager tại 9 Hostel & Bar
6/2018 → 2/2020 (1 năm 8 tháng)
HCMC
Provided a friendly front of house experience, directing guests with a smile. Recommended itineraries for guests in Ho Chi Minh City. Meticulously scheduled reservations online, by phone and in person. Recruited, trained and mentored new staff members in the guest service. Promoted the hostel through social media. Daily, weekly and monthly accountancy for all aspects of the hostel.
Assistant Hostel Manager tại Vy Da Backpacker Hostel
6/2016 → 3/2018 (1 năm 8 tháng)
HCMC
Provided a friendly front of house experience, directing guests with a smile. Recommended itineraries for guests in Ho Chi Minh City. Meticulously scheduled reservations online, by phone and in person. Recruited, trained and mentored new staff members in the guest service. Promoted the hostel through social media. Daily, weekly and monthly accountancy for all aspects of the hostel.
Receptionist tại Della Boutique Hotel
6/2015 → 6/2016 (1 năm )
Ho Chi Minh
Provided a friendly front of house experience, directing guests with a smile. Engaged in small talk and jokes with clientele to build rapport and ensure they became repeat customers.