Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Social Sciences and Humanities
Tourism and Travel Management - Đại học
2015 → 2019
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
RECEPTIONIST tại Hotel des arts Saigon - Mgallery
8/2019 → 5/2020 (8 tháng)
HCMC
Provided excellent customer service by implementing the top international luxury standard which virtually led to be crowned the best World Luxury Hotel.. In collaborating with all the related department to design event plans for guest’s experiences Be skilled to communicate with guests through emails, chatbot, phone calls, directly meet and solve the guest's problem or concerns Handling Guest complaint and their expectation during their stay.
RECEPTIONIST tại Sofitel Saigon Plaza
10/2020 → 3/2021 (4 tháng)
HCMC
Assisting supervisor and Duty manager on daity task list. Performing check in and Check out Upselling room and cross selling for hotel outlet to increase revenue Handling Guest Complaint // guest expectations and make them satisfy during their stay