Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Thị Diễm Trinh

Lê Thị Diễm Trinh

Hồ sơ 5 sao vàng 194 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 26/06/1996, 28 tuổi

Tra Vinh

Cập nhật: 03/05/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Kiên Giang, Lâm Đồng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Resort/ Khu Du lịch

Giới thiệu bản thân

In the postition as a service center agent at Vinpearl Phu Quoc, I got to develop customer service skills and enhance English proficiency. I had chance to communicate with thousands of foreign customers both over the phone and in person. Specifically, my duties was responding phone calls, providing information on hotel services and events. Additionally, I have got good problem-solving skills and options for fixing the problems in professional maner since I dealed with complaints and negative feedback every day. My most recent job as a receptionist at Dalat Wonder resort helps me to gain cashier experience and familiarity with hotel management system.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Cần Thơ

Ngôn ngữ Anh - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Tiếng Anh
Vi tính văn phòng
Chỉnh sửa hình ảnh và video
Giải quyết vấn đề

Kinh nghiệm làm việc

Operator cum Receptionist tại DALAT WONDER RESORT

12/2020 → 4/2012 (8 năm 7 tháng)

Da Lat, Lam Dong

- Provide information on guest services and resort events. - Answer incoming calls and direct them to correct offices. - Address guest complaints and inform managers of them. - Arrange shuttle bus, airport pick up/drop off. - Complete check in and check out procedures when guests arrive and leave. - Prepare bills and make payments.

Service Center Agent tại VinOasis Phu Quoc

5/2018 → 3/2020 (1 năm 9 tháng)

Phu Quoc, Kien Giang

- Receive phone calls from guests and departments , tranfer the information to relative departments. - Handle with guest complaints and feedback. - Report incidents, emergency cases to managers. - Provide guests with accurate infomation about hotel services and policies. - Make restaurant and shuttle bus reservations. - Take care of V.I.P guests and those who are ill or have problems during their stay. - Ask for customer feedback about hotel services.

Mong muốn về công việc

I hope to work in a international and professional environment. My skill set and experience will enable me to contribute significantly to your team and to advance my career

Giải thưởng

Advanced Level of English at Vinpearl Phu Quoc

10/2018

I got a bonus of 3 million VND every month at Vinpearl Phu Quoc for reaching the advenced level of English

Thông tin tham khảo

Nguyễn Quang Huy - Trưởng bộ phận tiền sảnh

Dalat Wonder Resort

fom@dalatwonderresort.com - 02633 800 099

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg