Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Kiên Giang
Tiếng Anh (Trung bình)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Management and Development Institute in Singapore
International Tourism and Hospitality Management - Đại học
2015 → 2018
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
upselling |
Kinh nghiệm làm việc
Board Secretary tại Quang Ngai College
2/2020 → 9/2020 (7 tháng)
Quảng Ngãi
+ Managing and searching for partners as well as investment funds to invest the College's projects + Contacting and managing the foreigner staffs and international partners of the College. + Handle records, which relative international students and school leaders.
Business Call Center Exercutive tại Raffles Medical Clinic
2/2019 → 1/2020 (11 tháng)
Hồ Chí Minh
+ Consulting customers about non-medical information. + Establishing, promoting and maintaining effective customer services. + Handle customer complaints. + contacting with customers and partners for gathering informations.
Intern tại BREWS AND BITES
8/2017 → 2/2018 (6 tháng)
Singapore
+ Responsible for selling, servicing for current customers and closing culinary. + Managing stocks, contacting, dealing with suppliers and communicating with customers as well. + Having expertise in serving five-star events.
Guest relation officer (part-time job) tại Michael Hotel (Sentosa Island)
6/2016 → 11/2016 (5 tháng)
Singapore
+ Taking care customers thoughtfully during their travelling. + Arranging transportation for customers. + Scheduling specific travel plans according to customer needs. + Contacting with customers to receive the feedback about hotel, services...