Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lan Cao Sy

Lan Cao Sy

Hồ sơ 5 sao vàng 23 Lượt xem hồ sơ

Nam, 03/12/1998, 25 tuổi

Số 355, ngõ 68, đường Phú Diễn, quận Bắc Từ Liêm, Hà Nội

Cập nhật: 04/03/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
25 - 99

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

HANOI UNIVERSITY OF NATURAL RESOURCES & ENVIRONMENT

Tourism and Travel Management - Đại học

2017 → 2021

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Finished internship course organized by University tại MUONG THANH GRAND HOTEL VINH CITY

6/2018 → 8/2018 (2 tháng)

Nghệ An

In general, within only 2 months at Muong Thanh Grand Vinh, I have gained so many experiences about the hospitality industry, from what I have learned at school to what I have been taught directly at the hotel. I have well understood how all departments in the hotel work and support each other to get the best result, especially the front desk department where I directly chose to be a part of, turn out I found it very attractive. After the course, I have decided to work in this industry, not just seeking a part-time job but also for the future career.

Receptionist tại THUY KY HOSPITALITY GROUP

6/2019 → 2/2021 (1 năm 8 tháng)

Hà Nội

- Welcome and greet guests - Answer and direct incoming calls - Inform guests of hotel rates and services - Make and confirm reservations for guests - Check guests in and check guests out - Verify guest's payment method - Issue room keys and direct guests to their rooms - Maintain clear and accurate records of guest room bookings - Retrieve mail, packages, and documents such as faxes for guests - Complete and maintain any incident reports, daily activity reports, or other reports requested by management - Do daily report, monthly report, yearly report - Advise guests to use the hotel’s services.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg