Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ngoc Le

Ngoc Le

Hồ sơ 5 sao bạc 700 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 27/12/1996, 27 tuổi

Bùi Xương Trạch, Thanh Xuân, Hà Nội

Cập nhật: 22/05/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

A highly motivated and hardworking individual with substantial knowledge in both operational and managerial aspects in the hospitality sector in Ireland and in the USA. Completed BBSs degree in International Hotel Management in March 2020 and was awarded The Guinness Storehouse Scholarship for achieving the highest combined academic results. Have also been awarded 1st Prize in The 5th National Hospitality Student Cocktail Challenge 2018 (NHSCC). A resourceful, highly customer-oriented team-leader with excellent written and verbal communication in Vietnamese, English and German.

Trình độ học vấn chuyên môn

Shannon College of Hotel Management

Quản Trị Khách Sạn Quốc tế - Đại học

2015 → 2020

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Sáng tạo
upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
Chăm Sóc khách hàng
Pha chế rượu và cà phê ý

Kinh nghiệm làm việc

IHG Future Leader (Training Manager Room Division) tại Indigo Hotel Downtown Los Angeles (Intercontinental Hotel Group)

6/2019 → 3/2020 (8 tháng)

Los Angeles, California, USA

Front Office - 6 Months - Manager on Duty shift (including Night Manager shift) - Responsible for smooth operations at the Front Office (Front Desk, Bell). - Handle any problem arises (Guest Complain, Security & Safety, System Down, Overbooking). - Attend Daily and Weekly Meetings. Liased with other Departments and Department Heads of any Group, VIP Arrival, Special Requirement, Issue. - Take part in Recruiting and Training FDA, AFOM as well as HRM at the Front Office. Housekeeping - 3 Months - Ensure Meeting Rooms, Public Areas, Rooms, VIP Rooms hygiene are up to Hotel Standards. - Delegate Tasks to Housekeeping staff where required (Housekeeping Supervisor, Housekeeping Attendance, Public Service Attendance, Linen Porter). - Inventory Control.

F&B Assistant (Bar, Restaurant, Coffee Shop) tại Parknasilla Resort & Spa

7/2016 → 8/2017 (1 năm 1 tháng)

Sneem, Kerry, Ireland

F&B Assistant (Bartender) tại Radisson Blu Hotel & Spa (Radisson Hotel Group)

9/2017 → 1/2018 (4 tháng)

Limerick, Ireland

Front Desk Agent tại Park Inn by Radisson at Shannon Airport (Radisson Hotel Group)

2/2018 → 4/2019 (1 năm 2 tháng)

Shannon, Clare, Ireland

Mong muốn về công việc

Looking for Management Position (Duty Manager/Supervisor/Assistant Manager/FO Manager). Looking for an active, professional environment where I can develop myself and utilize my aquired skills and knowledge to create values for the owners and patrons.

Giải thưởng

1st Prize at 5th National Hospitality Student Cocktail Challenge

2/2018

1st Prize at 5th National Hospitality Student Cocktail Challenge

Heidy Jaeckli English Prize

3/2020

Best Result in English at Shannon.

The Guinness Storehouse Scholarship

3/2020

Awarded to Graduate with Highest combined Academic Results in 3rd and 4th year at Shannon.

Thông tin tham khảo

Richard Smith - Front Office Manager

Park Inn Hotel Shannon Airport

richard.smith@parkinn.com - +353 61 471 122

Edward Shin - Front Office Manager

Hotel Indigo Los Angeles Downtown

Edward.Shin1@ihg.com - +1 213.232.8847

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg