Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi University
Faculty of Management and Tourism - Đại học
2015 → 2019
Kĩ năng
Quản lý thời gian | |
Smile system | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại O Gallery Majestic Hotel & Spa
3/2019 → 3/2020 (1 năm )
HCMC
- Create a welcoming environment, greet and direct guest inside the hotel - Perform Check-in/ Check-out procedure - Handle incoming and outgoing calls and mails - Check guest's booking from booking websites - Collect guest's information and update in the operation system (SMILE) - Address guest's request or complaint - Complete daily sales reports - Contribute to the security of the workplace
English teacher tại Feinshule International Academy
8/2020 → 2/2021 (6 tháng)
HCMC
- Plan, prepare teaching materials and deliver lessons. - Develope interactive learning programs that are interesting and educational for the children - Create a welcoming and inspiring atmosphere in the classroom - Manage classroom activities including lesson plans, imaginative play, bathroom breaks, meals and rest time. - Monitor and correct children's behaviors in the classroom. - Communicate with parents to ensure they are meeting expectations for their children’s educational and developmental needs