Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HCMC OPEN UNIVERSITY
BUSINESS ADMINISTRATION - Đại học
2020 → 2022
SAIGONTOURIST HOSPOTALITY COLLEGE
Hotel Management - Cao đẳng
2017 → 2020
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
upselling | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
⦁ Team Work. | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Waitress (Casual Labor)/ Hostess tại Sheraton Saigon Hotel & Tower (Saigon Café Restaurant)
11/2018 → 6/2019 (7 tháng)
HCMC
* Job descriptions (Waitress): - Lead customer to their table - Introduce beverages included in their meal - Clean their food plates form their tables. - Provide spoons, forks, and knives particular to thetype of food - Offer tea and coffee after their meal - Refill water glasses- Present bills and ensure that change and receiptsare rendered - Oversee the setup and breakdown of the buffettable, and ensure that dishes are timely replenished. - Ascertain that all tables and chairs are cleanedproperly before new customer arrive - Improve English Communication Skill. * Job decriptions (Hostess): - Greeting guests as they enter, and putting them ona waiting list as necessary. - Providing guests with menus and answering anyinitial questions. - Engaging with guests to ensure they're happy withfood and service. - Responding to complaints and helping to resolvethem. - Answering phone calls, taking reservations and answering questions. - Seating guests at tables or in waiting areas. - Helping out with other positions in the restaurant asneeded.
Receptionist tại INNSIDE BY MELIÃ SAIGON CENTRAL
8/2019 → 2/2021 (1 năm 6 tháng)
HCMC
- Greets and directs guest at the front desk. - Check in/ Check out procedures. - Invite the guest to join in to Melia Rewards (Melia's membership) - Fix problems during guest's stay and help them. - Phone call answering. - Receive and make a reservation for walk in guest - Assist for guest in house to book a table, ticket. - Introduce about the tour for guests. - Receiving guest's feedback. - Maintains daily records.