Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Xuân Chiến

Dương Xuân Chiến

Hồ sơ 5 sao vàng 324 Lượt xem hồ sơ

Nam, 06/12/2000, 23 tuổi

42 Duong Quang Ham, Nha Trang, Khanh Hoa

Cập nhật: 20/06/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 4 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Dưới 1 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Đức (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Postgraduate student looking for an opportunity to sharpen customer service skills and help the company to grow in terms of major KPIs and customer satisfaction.

Trình độ học vấn chuyên môn

Washington State University

Hospitality Business Management - Đại học

2018 → 2021

Double Degree with Washington State University Focus on the back of house operations including Operational Analysis, Accounting; external communications like Marketing, International Business, and entrepreneurship as business planning

Cesar Ritz Colleges

Hospitality Business Management - Cao đẳng

2018 → 2021

Fundamental knowledge of Swiss and worldwide hospitality industry regarding Food and Beverage, Room Division Operations

Kĩ năng

upselling
Lắng nghe và xử lý tình huống
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Food and Beverage Trainee tại Asia Garden Restaurant

2/2019 → 6/2019 (4 tháng)

Switzerland

Enhance customer service and upselling skills through the waiter duty Take responsibility for guests experience and payments

Front Office Trainee tại JW Marriott Hanoi

4/2020 → 9/2020 (5 tháng)

Hà Nội

Assist with VIP guest check-in and checkout, learning guests interest through daily communication as a butler Contribute to the overall success of VIP lounge in terms of customer satisfaction, whilst continuing to enhance the service level. Achieve general knowledge of hotel operations and job flexibility by experiencing different positions regarding front of house department.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Certificate of Mentoring

3/2021

For participating in mentoring fellow students in Finance

Honor Roll

1/2021

Awarded to exceptional students with a GPA of upper 3.5 after each study term

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg