Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Trên 20 năm
Tổng giám đốc/ Giám đốc
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Quản lý, điều hành
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Segi College
Hotel Management - Đại học
2008 → 2010
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Cluster Hotel General Manager tại Phoenix Island Hotels & La Fountain Resorts Sanya
1/2018 → 1/2021 (3 năm )
Sanya
Accountable for leading the team to achieve the hotel’s strategic goals, focusing on financial performance, service culture and employee engagement. As well responsible for directing and leading the daily operations and providing effective leadership to the associates in achieving the hotel’s strategic goals. To maximize the financial performance of the hotel by providing the highest possible quality of guest service and product, by fostering a positive work environment for all employees, and by developing and implementing an aggressive sales and marketing plan. Develop, implement, monitor and participate in a comprehensive sales and marketing plan that results in optimum, rate and occupancy for the hotel. Meet or exceed established budgetary guidelines for the hotel. Regular ongoing monitoring of staff to ensure the adherence to pre-established policies and procedures; delegation of duties; daily property inspections; active participation in community affairs; and willingness and ability to engage in effective communication with corporate staff and property owners. Weekly forecasting and planning of operating staffing ad cost expenditures to correspond to forecasted sales and costs. Develop action plans to maximize occupancy and to maximize average rate.