Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGON UNIVERSITY
Finance & Banking - Cao đẳng
2012 → 2015
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Care tại VINGROUP
4/2015 → 6/2016 (1 năm 2 tháng)
HCMC
- Receive orders from the system, call to confirm orders (recipient's name and phone number, delivery address, delivery time,...) - Track order until delivered successfully - Receive and handle complaints - Call out customer opinion surveys
Customer Care tại CHU DU TWO FOUR JSC
7/2016 → 10/2020 (4 năm 3 tháng)
HCMC
- Receive booking on the system - Check availability and call out booking confirmation (check in date, check out date, hotel name, number of guests and room, price,...) - Send payment information - Send booking information to hotel reservation department - Send confirmation to guests and track booking until the date of check in - Handle booking cancellation, date change, complaints - Call out customer opinion surveys