Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Đức Huy

Nguyễn Đức Huy

Hồ sơ 5 sao vàng 24 Lượt xem hồ sơ

Nam, 01/06/1994, 30 tuổi

48/5, Trường Chinh, P.4, Q.Tân Bình, TP.HCM

Cập nhật: 23/01/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

SAIGON TOURIST HOSPITALITY COLLEGE- STHC

Room Division Operations - Trung cấp

2013 → 2015

HCM UNIVERSITY OF ECONOMICS- UEH

Marketing Management - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Operations Department staff tại VIETNAM AIRLINES CATERING SERVICES COMPANY- VACS TSN

9/2017 → 5/2018 (7 tháng)

HCMC

- Check the order email of the airline providing, receive the phone to book the number of passengers increasing flights, enter the software to store reports, distribute and notify the Production Department and other departments. - Prepare and inspect fully the ration, drinking water, and flight equipment. Solve situations that arise during flight. Report at the end of shift. - Carry out paperwork and handover minutes for the flight attendants to sign and receive. - Perform other jobs as required by management.

Receptionist tại VINHOMES JOIN STOCK COMPANY- VINHOMES CENTRAL PARK

6/2018 → 1/2021 (2 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

- Control in / out of the building to ensure security and according to the regulations of the Management Board; - Receive and check all kinds of documents, papers, registration form, application form and lease purchase contract between the owner and the person signing the valid lease. - Update information on software systems SAP, BioStar, SmartTas. Make sure demographic records are kept fully accurate. - Making resident cards, entrance, car, motorbike, bicycle. Ensuring normal standard procedure of the apartment. Report Card + Monthly Sales Report - Guide news, bills of Internet services, cable TV, electricity bill according to apartment code, correct name, content, customer code is monitored monthly. - Combining work with related departments such as Security, Engineering, Housekeeping, TICC, ... to ensure the quality of the building's operation service to bring satisfaction to residents. - Pay service fees, issue receipts and report sales daily. Ensuring safety, transparency, accuracy, no loss occurs. Debt reminder, ensure the collection of bad debts for the Management Board. - Receive, guide and resolve complaints and complaints of residents. Proposing measures, reports and handling measures to bring satisfaction to customers; - Perform other jobs as assigned by the Head of the Division.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg