Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGON TOURISM VOCATIONAL COLLEGE
Hospitality Management - Cao đẳng
2019 → 2022
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
GSA tại BHD Star Cineplex
5/2019 → 9/2019 (4 tháng)
HCMC
• Sell company's services • Solve customers’ complaints • Customer care
Receptionist tại C Central Hotel
10/2019 → 4/2020 (6 tháng)
HCMC
• Greet and bring to customers the friendliest feeling • Assist customer to register, check in and check out • Understand deeply all promotions to up sale by introducing better room with better rate • Handle bookings, prepare and confirm reservations for guests • Compute all guest billings, accurately post charges to guest rooms and house accounts • Listen, respond and solve guests’ queries by coordinating with another departments • Complete reports, daily activity reports or others