Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
HOA SEN UNIVERSITY
Hotel Management - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist of Night Shift tại CITITEL BEN THANH CENTRAL SAIGON HOTEL
4/2017 → 12/2019 (2 năm 7 tháng)
Hồ Chí Minh
• Work stability at night shift from 10pm to 7am. • Check-in and check out Greet guests in a professional manner. • Support to colleagues and guests. • Dealing with guest’s complaints. • Saleroom. • Other tasks assigned by managers.
Cashier tại ROYAL HOTEL
6/2020 → 8/2020 (2 tháng)
Hồ Chí Minh
● Greets guests and carries out payment procedures before check in. ● Professionally handle enquiries billing and payment of bill in compliance with the hotel’s established policies and procedures. ● Daily report revenue. ● Makes change, cashes checks, and issues receipts to guests. ● Ensure the charged bill is checked against room number and name in accordance with computer listing prior to posting
Reservation Intern tại Sheraton Nha Trang Hotel & Spa
11/2020 → 12/2020 ()
Nha Trang
● Daily report. ● Handle booking information through email and phone, OTA, TA ... ● Responsible to handle, receive, record and communicate all information related to incoming guest reservation in knowledgeable, courteous and prompt manner. ● Other tasks assigned by managers.