Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Les Roches Global Hospitality Education
Bachelor in Business Administration in International Hospitality Management with Digital Marketing Strategies - Đại học
2017 → 2020
Graduated with Merit, GPA 82.33/100
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Reservation Agent tại Novotel Phu Quoc Resort
4/2022 → Hiện tại
Phú Quốc
Accountable for managing FIT bookings from both direct and indirect channels. Optimized occupancy and revenue through implementing strategies provided by the Revenue & Rev Max team. Thoroughly comprehend market segmentation to precisely categorize and monitor bookings, guaranteeing complete accuracy in marketing and production reports. Achieved the Best Employee of the month - November 2022 award.
Guest Service Agent tại The Bloom Serviced Apartments
1/2021 → 6/2021 (5 tháng)
Hà Nội
Successfully oversaw and facilitated front office operations for a portfolio of over 60 accommodation property. Demonstrated a strong collaborative approach within a Front Office team to attain the organization's overarching goals.
Sale Assistant tại Mikado Technology and Trading JSC
10/2020 → 12/2020 (2 tháng)
Hà Nội, Việt Nam
• Supported regional managers of 3 different parts in Northern and Central Vietnam (from Ha Nam to Ha Tinh). • Surveyed all complaints & feedback from over 15 retailers to maintain 80% of monthly revenue. • Analyzed 3 main competitors with over 100 products each to maintain the company’s competitiveness.
F&B Supervisor in Training tại Les Roches Global Hospitality Education
2/2019 → 7/2019 (4 tháng)
Bluche, Thuỵ Sĩ
Managed successful F&B service for different outlets, ensuring quality and satisfaction. Directed and supervised teams of 5 to 7 members composed of students (staff) from diverse cultural backgrounds. Supported line managers in maintaining and documenting inventory for 3 distinct F&B outlets (restaurant, bar, and coffee bar).