Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trịnh Minh Xuân

Trịnh Minh Xuân

Hồ sơ 5 sao vàng 177 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 27/10/1992, 32 tuổi

76/38 Lê Trọng Tấn, P. Tây Thạnh, Q. Tân Phú, HCM

Cập nhật: 13/12/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Bà Rịa - Vũng Tàu
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigontourist Hospitality College

Front Office Operation - Trung cấp

2013 → 2015

Kĩ năng

Customer Service
Multi-task
English
Microsoft Office
Communication
Office
Teamwork

Kinh nghiệm làm việc

Sales Executive tại Lotus Central Hotel - Lotus Hospitality

12/2020 → / (3 năm 11 tháng)

Ho Chi Minh City

Main responsibilities: - Making a business plan from time to time. - Visiting client’s company to build up relationship and check for their inquiry. - Be responsible for monitoring quality service and contact Guest proactively. - Creating reservation for upcoming Guest - Telesales and email Marketing to cooperate client - Performing other tasks when requested by manager.

Receptionist cum Admin tại The Management Office at Hoang Anh River View Project - Managed by Savills Vietnam Company

4/2018 → 4/2019 (1 năm )

Hồ Chí Minh

- Managing the front office and the common area of Building. - Responding the information about services for residents and supporting residents in the apartment via telephone or in person. - Coordinating with functional departments such as Security, Engineering, Cleaning, Ornamental plants,.. To ensure the safety and beauty for building. - Updating and saving the residents information into management system of building (using SPMS system). - Handling and supporting the residents in emergency situations. - Managing the parking lot of building. - Solving the complaints, requests, comments of the owner, tenant,... - Editing, issuing and storing the notices and documents of the building. - Evaluating monthly quality service (KPI) of all departments in the building. - Updating daily logbook for Property Manager.

Receptionist tại Innside Saigon Central Hotel – Managed By Melia Hotels International (Using Opera System)

5/2019 → 12/2020 (1 năm 7 tháng)

Hồ Chí Minh

- Greeting guests on arrival and departure, making them feel welcome and comfortable during their stay. - Preparing welcome cards and keys for arrival VIP Guests. - Doing Check-in procedures as standards of hotel international brand. - Providing information about the membership value of the hotel brand. - Maintaining the Daily Log Book. - Handling Guest complaints and solving problems to the degree possible. - Taking care of the lobby area as well as the working area. - Performing procedures change the room for Guests according to the process. - Handling situations about outside guests visit Guests are staying at the hotel. - Doing Check-out procedure as well as the operations about cashier. - Reporting “lost and found” items.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg