Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Chau Nguyen Huynh Nhu

Chau Nguyen Huynh Nhu

Hồ sơ 5 sao vàng 244 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 01/08/1993, 31 tuổi

Da Nang

Cập nhật: 29/12/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Hi, thanks for reaching out to my resume. My name is Nhu, 28 at the moment based in Da Nang and looking forward for some changes soon so I'm seeking for availability to work I have several years working in customer service role. I love hospitality, human with service, I call it magical If you read till here, you know I'm waiting for your response to my mailbox nhubest111@gmail.com or don't hesitate to ring me 0896695287. Have a beautiful day ma'am/sir ! Nhu B

Trình độ học vấn chuyên môn

Rmit

Master of global trade - Thạc sĩ

2020 → 2023

Develop expertise on the global trading system, understand the international challenges and opportunities facing your organization and connect with global leaders in trade in this new masters program

Van lang University

English in business management - Đại học

2011 → 2015

The major is about a whole world of English

Kĩ năng

Teamwork, organization, customer service, sale, analytical, cloud computing, editorial

Kinh nghiệm làm việc

Customer service agent - FO tại Le Meridian hotel - Marriott

6/2018 → 12/2019 (1 năm 5 tháng)

Ton Duc Thang

Working as a team member with the fo team and ensuring maximum comfort for guests. Answering phone calls, providing information on hotels amenities, facilities and charges Resolving queries and problem of guests in a friendly manner

Guest service experience tại Lotte legend saigon hotel

3/2016 → 3/2018 (1 năm 11 tháng)

Ton duc thang

Ensure customers were satisfied with every part of flooring experience from initial greeting through other completion Memorized company products offering, contributed to 12 percent increase for the question of communicating product benefits and providing excellent service Recommended solutions within customer budget and proactively followed up with all the leads.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

Hỗ trợ qua Facebook Messenger Hỗ trợ qua Zalo