Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Võ Xuân Thân

Võ Xuân Thân

Hồ sơ 5 sao vàng 924 Lượt xem hồ sơ

Nam, 02/11/2000, 24 tuổi

Đà Nẵng

Cập nhật: 07/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

In the service industry, I believe that simply meeting all the needs and expectations of customers is not enough. Instead, we should focus on whether the customer is satisfied with the results as expected. Sincerity and depth from heart are the keys to helping customers not only meet their desired needs but also return for future services with the utmost satisfaction.

Trình độ học vấn chuyên môn

College Of Commerce

Hotel Management - Cao đẳng

2018 → 2022

Kĩ năng

Giao tiếp tốt và tự tin
Làm việc nhóm
Thuyết trình

Kinh nghiệm làm việc

Tourguide tại Hoi An Food Tour

7/2022 → / (2 năm 4 tháng)

119 Tran Quang Khai, St Hoi An

Guest Service Associate tại Bridges Da Nang Boutique Hotel

7/2022 → 9/2022 (2 tháng)

04 Phước Trường 11, Q Sơn Trà, P. Phước Mỹ, TP. Đà Nẵng

Guests Service Agent, Operator and Ambassador tại Novotel Premier Da Nang

2/2023 → 2/2024 (1 năm )

36 Bạch Đằng, Q.Hải Châu, TP. Đà Nẵng

Barista tại Phuc Long Tea and Coffee

4/2021 → 2/2022 (10 tháng)

61 Nguyen Van Linh, P. Bình Hiên, Q.Hải Châu, TP. Đà Nẵng

Mong muốn về công việc

First of all, I hope you're having a wonderful day. I am writing to apply for the position of Guest Service Agent. With one year of experience as a Guest Service Agent, I have also taken on other roles such as Ambassador and Operator, all of which I successfully completed. I am confident that with this new position, I will perform well and support the team. In addition to my formal education and training in Hotel Management at the College of Commerce. Furthermore, I am a fast learner in new environments and proficient in computer software skills. What I feel most confident about is my dedication and eagerness to learn and grow in any role. In the service care role, I always ensure and provide the best services to customers, always providing customers with the best care from the benefits that customers deserve. I possess strong ethical values and am committed to being responsible in my work. I believe I can demonstrate the qualities and experiences I have to help you achieve your development goals. I am available for an interview at your convenience and look forward to hearing from you. Sincerely, Vo Xuan Than

Giải thưởng

The 1st Prize in "Your Face Familiar" competition

1/2024

At Novotel Da Nang Primier Han River

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg