Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Võ Thị Kim Tuyên

Võ Thị Kim Tuyên

Hồ sơ 5 sao 578 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/04/1994, 30 tuổi

149 Nguyễn Như Hạnh, Hoà Minh, Liên Chiểu, Đà Nẵng.

Cập nhật: 10/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Trung (Giỏi), Tiếng Anh (Khá), Tiếng Pháp (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

In addition to having the capacity to acquire the knowledge and abilities required for my position, and most importantly, I have a strong work ethic, the ability to work independently, and most significantly, the ability to operate well in a team. Furthermore, I have a passion for what I do, am quick to pick up new skills, and speak French, Chinese, and English. I am certain that I can perform to the best of my ability in the position for which I applied. If you consider I am a suitable candidate, I am ready to meet you for an interview.

Trình độ học vấn chuyên môn

TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ - ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG

French Tourism - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager tại Alan Sea Hotel Danang

7/2022 → 9/2023 (1 năm 2 tháng)

Đà Nẵng

Responsible of Front Office Manager. Establish the reception area prior to beginning operations, create templates, and conduct out procedures with compliance with SOP guidelines. Under the guidance of the General Manager, in charge of Sales and Reservations throughout the Opening period until December 31, 2022. Maintain an organised and comprehensive filing system with documentation of purchases, vouchering, schedules, forecasts, reports and tracking logs. Monitor and assume accountability for inquiries and evaluations received from OTAs, Tripadvisor, Facebook, and Google. Supervise the efficient operations of reception including check in/out procedure Support team members in handling guest requests and enquires to ensure a positive outcome is achieved. Maintains working relationships and communicates with all departments. Demonstrate a high level of customer service at all time Monitor all V.I.P 's special guests and requests. Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service. Adhere to company credit limit, floor limit policies. Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests. Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities. Checks cashier in and out and verifies banks and deposits at the end of each shift. Enforces all cash-handling, check-cashing, and credit policies. Review Front office logbook and Guest feedback forms on a daily basis.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg