Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
12 - 20 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Trung (Giỏi), Tiếng Anh (Khá), Tiếng Pháp (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
TRƯỜNG ĐẠI HỌC NGOẠI NGỮ - ĐẠI HỌC ĐÀ NẴNG
French Tourism - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Alan Sea Hotel Danang
7/2022 → 9/2023 (1 năm 2 tháng)
Đà Nẵng
Responsible of Front Office Manager. Establish the reception area prior to beginning operations, create templates, and conduct out procedures with compliance with SOP guidelines. Under the guidance of the General Manager, in charge of Sales and Reservations throughout the Opening period until December 31, 2022. Maintain an organised and comprehensive filing system with documentation of purchases, vouchering, schedules, forecasts, reports and tracking logs. Monitor and assume accountability for inquiries and evaluations received from OTAs, Tripadvisor, Facebook, and Google. Supervise the efficient operations of reception including check in/out procedure Support team members in handling guest requests and enquires to ensure a positive outcome is achieved. Maintains working relationships and communicates with all departments. Demonstrate a high level of customer service at all time Monitor all V.I.P 's special guests and requests. Resolve customer issues, complaints, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level of customer satisfaction and quality service. Adhere to company credit limit, floor limit policies. Allocate rooms to expected arrivals after checking guests preferences and special requests. Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities. Checks cashier in and out and verifies banks and deposits at the end of each shift. Enforces all cash-handling, check-cashing, and credit policies. Review Front office logbook and Guest feedback forms on a daily basis.