Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Kinh nghiệm làm việc
N/A
N/A
Vị trí
Nhân viên
Nhân viên
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
N/A
Công việc mong muốn
Tiền sảnh
Tiền sảnh
Lĩnh vực
Khách sạn/ Khu căn hộ
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
I believe that with the experience and knowledge through the “SDH Institute” teaching process, especially, Bachelor’s Degree in International Hotel Management at VATEL SINGAPORE, I can complete the job perfectly. I have managerial, teamwork, and organizational skills, as well as careful personality, meticulousness, and a high sense of responsibility, and the ability to communicate well at work. In addition, my ability extends to customer service and communication proficiency in decision making. Working with people from different cultures in both individuals and organizations. These qualities will help support the mission of the company, while positively reflecting the professionalism and competence of its employees. For more detailed information, please visit my attachment file including my Resume and Cover Letter.
Trình độ học vấn chuyên môn
SDH Institute - VATEL SINGAPORE
Bachelor’s Degree in International Hotel Management - Đại học
2020 → 2020
SDH Institute
Advanced Diploma in Hospitality and Tourism Management - Cao đẳng
2018 → 2020
Student Council (6 months)
Kĩ năng
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Kỹ năng làm việc nhóm | |
Khả năng giao tiếp tốt trong công việc | |
Quản lý thời gian hiệu quả | |
Kiên nhẫn, tỉ mỉ | |
Kỹ năng thuyết phục khách hàng | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
kỹ năng lập kế hoạch, kiểm soát kế hoạch |
Kinh nghiệm làm việc
Mong muốn về công việc
Fresh Graduate looking forward to finding a job in Front Office Department