Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
Tiếng Anh (Không biết)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Hà Nội
Quốc tế học - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Brand marketing |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Sales Account Executive tại CATBOX PRINTING & PACKAGING SOLUTIONS
5/2018 → 6/2019 (1 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
Manage and strengthen partnerships with over 100 clients in 10 months, 90% of them reviewed 5 star for collaboration Consult and negotiate to get high value contracts: attain $10,000 revenue of sale target 6 months continuously, exceed the target on Lunar New Year Season with $18,000 revenue Coordinate technicians, operations and marketing team to ensure customer satisfaction Plan and oversee new approaches to enhance engagement with prospective clients in Mid-Autumn Season 2018: bring $5000 revenue
Assistant to Marketing Manager tại PHU QUOC THEATRE - OC GROUP
9/2019 → 6/2020 (9 tháng)
Phú Quốc
Support in making Marketing and Communications Plan & Strategy by integrated channels: online advertising (SEO/ SEM, social media marketing, TA/ OTA channels, travel blogs,..) and offline advertising (public bus, travel magazines, road banner, ticket booth, events) - already executed advertising of Phu Quoc Theatre on public buses, Phu Quoc Map Be in charge of visual of brand identity for online and offline materials Prepare sitemap, content plan and key visual for company’s website https://phuquoctheatre.com/ Generate content plan and production for social media materials to ensure content up-to-date: Facebook, Instagram, Google Business, TripAdvisor Make brief, supervise and coordinate designers to ensure all designs aligned with brand guidelines and brand spirit Keep good contact with local TAs, OTAs (Traveloka, Klook) and other potential stakeholders Plan pre-opening and opening events Create organized and clear communications across all departments to plan opening promotion and foster impressive brand identity to customers;