Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Hàn (Trung bình)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Kinh tế Đà Nẵng
Quản Trị Khách Sạn - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Kỹ năng thuyết phục khách hàng | |
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc | |
Word/Excel/PowerPoint |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Công ty TNHH Khu du lịch Biển VinaCapital Đà Nẵng
12/2019 → 12/2020 (1 năm )
Đà Nẵng
- Coordinate with related departments for well arrangement before guests arrive, - Prepare well all correspondences for check in and check out, - Greet all guests, visitors, owners, tenants in a helpful manner, - Do check-in and check-out process, - Provide guests with fabulous guest service at all time, - Deal with all guest enquiries in person and on the phone, - Do other tasks.
Reservation Officer tại Công ty TNHH Khu du lịch Biển VinaCapital Đà Nẵng
6/2019 → 11/2019 (5 tháng)
Đà Nẵng
- Receive and handle direct, OTA, TA bookings, - Carry out selling room for guests, TAs through phone, email, - Make reservation confirmations, booking amendments, booking cancellations follow hotel policy, - Provide information and answer guests’ concerns, - Receive guests’ requests and coordinate with related departments to handle guests’ requests, - Transfer confirmed bookings to Front Office Department, - Make Daily reservation report, - Update weekly room availability into Online booking management system, - Support Reservation and Sales Team.
Receptionist tại Công ty TNHH Khu du lịch Biển VinaCapital Đà Nẵng
10/2018 → 5/2019 (7 tháng)
Đà Nẵng
- Coordinate with related departments for well arrangement before guests arrive, - Prepare well all correspondences for check in and check out, - Greet all guests, visitors, owners, tenants in a helpful manner, - Do check-in and check-out process, - Provide guests with fabulous guest service at all time, - Deal with all guest enquiries in person and on the phone, - Do other tasks.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Thông tin tham khảo
Mrs. Lê Ái Hòa - Director of Sales
Công ty TNHH Khu du lịch Biển VinaCapital Đà Nẵng
dos@theoceanvillas.com.vn - 0935789889
Mr. Phan Minh Hùng - Front Office Manager
Công ty TNHH Khu du lịch Biển VinaCapital Đà Nẵng
fom@theoceanvillas.com.vn - 0905759587