Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Trực Nhân

Nguyễn Trực Nhân

Hồ sơ 5 sao bạc 177 Lượt xem hồ sơ

Nam, 08/04/1992, 32 tuổi

2144/21/6 Huỳnh Tấn Phát, Xã Phú Xuân, Huyện Nhà Bè, TP.HCM

Cập nhật: 12/04/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am a competent Guest Service Officer with more than 6 years of experience. Said experience in this field of work have honed and sharpened my communicating skills; both verbal and written. Being an open-minded person, I possess the ability to adapt to changing environment swiftly; as well as maintaining peak performance even under pressure.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Social Sciences & Humanities

Hotel Management - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Check in & Check out procedure
Teamwork
Time Management

Kinh nghiệm làm việc

Relationship Manager tại TRAVELNER COMPANY

3/2022 → / (2 năm 8 tháng)

HCMC

As a Relationship Manager, my duty is to maintain a welcoming and warmingatmostphere for the guest and keep them engaged in the conversation. I have improved my communication skills, as well as time management and organizingskills via communicating with numerous guests on a daily basis. I also learned many different aspects in how to book a flight ticket, or how to apply fora visa, how travel insurance works, etc…

Duty Manager tại Le Méridien Saigon

8/2021 → 2/2022 (6 tháng)

HCMC

eing able to work as a Duty Manager allowed me to further increase my knowlegde ofmanaging tasks, as well as handling unexpected problems. I am also participate inrecruiting and training new associate, which is a new experience for me.

Front Office Supervisor tại Intercontinental Residences Saigon

7/2019 → 9/2020 (1 năm 2 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

I have challenged myself at the supervisor position for more than one year. I am able to perform duty tasks, as well as managing staffs and handling guest complaints.

Guest Service Agent tại Renaissance Riverside Hotel Saigon

6/2013 → 6/2019 (6 năm )

Ho Chi Minh City, Vietnam

Trainee as Housekeeper / June 2013 - September 2013 I learned how to properly prepare and make up the room for upcoming guests; as well as maintaining the cleanliness of the already-in-house gtuestrooms. Trainee as Concierge / May 2014 - September 2014 I familiarized myself with the work of a concierge, such as how to greet guests, smile and say welcome upon every arrival, how to handle guests’ luggage and belongings, mail delivery. Be the navigator for guests, recommend restaurants, bars and other places that guests seem to be interested in. Executive Lounge Ambassador / April 2015 – March 2016 I have worked for one year on the Lounge, during which time I have trained and gotten better at communicating with guests, making conversation, and going the extra mile to show appreciation towards guests. I was also trained to operate the Opera system, how to check in and check out, along with other tasks of a front desk agent. Guest Service Agent – Front Desk / March 2016 – June 2019 I am also experienced in working night shifts and can perform great even under pressure.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg