Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Thành Duy Khôi

Lê Thành Duy Khôi

Hồ sơ 5 sao bạc 165 Lượt xem hồ sơ

Nam, 27/10/1990, 34 tuổi

71/11 Nguyễn Trãi, Phường Bến Thành, Quận 1, Hồ Chí Minh

Cập nhật: 22/10/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
3 - 5 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am seeking out a position related to E-commerce and OTA sale, i can propose strategy to increase hotel ranking and presence on online channel, keeping price parity plus revenue record for tracking. Prioritize working to achive maximum hotel revenue from all the source and best support service for Guests.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Tôn Đức Thắng

Tài Chính Tín dụng - Đại học

2008 → 2012

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
upselling

Kinh nghiệm làm việc

Reservation Supervisor tại Khách Sạn Caravelle

9/2019 → 11/2020 (1 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

Supervise all the bookings on system and reservation status, keep the revenue record always accurate for tracking and propose revenue plan. Watching others work of other supervisor, agent, CL, trainee. Maximize direct booking revenue and customer support service, phone support. Perform others duties assigned by Manager: arrange work shift, tracking record, training knowledge... Be in charge of all accommodation booking. Provide hotel facilities information and using telephone sale skill to encourage guest to reserve accommodation. Take care of reservation made by email. Confirm booking, provide hotel information, offer hotel service (transfer, tour, spa...) reply all others requests and question from guest. Take care of all sources of booking: OTAs, Travel Agent, Corporate Clients, Hotel website,... Take care of reservation, amended, cancellation of all resources booking (OTA, Corporate, Travel Agent..) Follow up re-confirmation, amend, request, No-show, late cancel, up-to-date support. Input data for booking on system. File all contracts and history reservation. Follow up deposit, payment, cancel policies, guest name, company stamps, group list, series info, cut off date... Take care of Extranet System (Agoda YCS, Booking,com Pulse, Expedia partner central, Tera Traveloka, Hotelbeds, Webbeds, Destination Asia...) and interfaced. Allotment/Inventory Control. Perform up-sale room services. Ensures sales strategy are applied and implemented. Maintain database on PMS (Opera)

Reservationist/Reservation Supervisor tại GK Central Hotel

7/2017 → 8/2019 (2 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

Propose Quarterly Business Strategy for OTAs, Corporate Revenue, Travel Agent, up sale services... Monitor Business Target of all segments. Keeping Price parity between OTA channel, collect rate data and record up to date for manager. Increase hotel ranking on OTAs and Meta search, follow comp set to adjust strategy. Reply all Guests comments with professional respond. Up to date revenues target for Manager. Be in charge of all accommodation booking. Provide hotel facilities information and using telephone sale skill to encourage guest to reserve accommodation. Take care of reservation made by email. Confirm booking, provide hotel information, offer hotel service (transfer, tour, spa...) reply all others requests and question from guest. Take care of all sources of booking: OTAs, Travel Agent, Corporate Clients, Hotel website,... Take care of reservation, amended, cancellation of all resources booking (OTA, Corporate, Travel Agent..) Follow up re-confirmation, amend, request, No-show, late cancel, up-to-date support. Input data for booking on system. File all contracts and history reservation. Follow up deposit, payment, cancel policies, guest name, company stamps, tour group information, room list, request check list...) Take care of Extranet System (Agoda YCS, Booking,com Pulse, Expedia partner central, Tera Traveloka...) and interfaced. OTA Market Manager Relationship. Allotment/Inventory Control. Perform up-sale room services. Ensures sales strategy are applied and implemented. Maintain database on PMS (Smile,...) Prepare reports for sale operation department. Perform others duties assigned by Manager.

Mong muốn về công việc

Meal and uniform.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg