Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Y tế
Cơ sở y tế
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hoa Sen University
Business English - Trung cấp
2010 → 2012
Kĩ năng
Take care customer |
Kinh nghiệm làm việc
FB Supervisor tại Sanouva Saigon Hotel
10/2019 → / (5 năm 1 tháng)
175-177 Ly Tu Trong D1
Manage all service staff in the area in charge. - Arrange work schedules and working areas for employees. - Mobilizing service staff to do the job. - Checking and monitoring the employee's morale and working attitude. - Track usage of tools during business hours
FB Attendance tại Le Méridien Saigon
11/2018 → 11/2019 (1 năm )
3C Ton Duc Thang D1
- Check the preparation work before service time - Greeting guest, show the table for them - Show menu and take order - Control food come to guest by step - Check bill
FB Attendance tại Sheraton Saigon
11/2017 → 10/2018 (10 tháng)
88 Dong Du D1
Coordinate with the Restaurant Manager to run and guide the staff. - Responsible for guiding, training and inspecting the service staff. - Together with staff to perform the work of preparation on shift - Check the preparation work before service time. - Manage all service staff in the area in charge. - Arrange work schedules and working areas for employees. - Mobilizing service staff to do the job. - Checking and monitoring the employee's morale and working attitude. - Track usage of tools during business hours
Captain of Restaurant tại Temple Club Restaurant
10/2012 → 10/2017 (5 năm )
29-30 Ton That Thiep D.1
Take orders, handle bills, training, controls equipment