Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Giỏi)
3 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ha Noi Tourism College
Quản trị kinh doanh - Cao đẳng
2008 → 2013
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Vietview Hotel and Spa.
5/2015 → 4/2018 (2 năm 11 tháng)
Hà Nội
- Supervises, trains and participates in the activities of Front office department engaged day by day work check in/ out for customer - Assigns Receptionist to their duties. - To organize, managing, supervise the daily work of department. - To attend weekly briefing with General Manager and other Department Heads to inform activities of department on time. - To organize and directly take part in the customer service. - To organize and develop personnel of department. To check, evaluate, organize training and coach on professional skills
Sale Executive tại Joymark Travel Agent
5/2018 → 9/2020 (2 năm 4 tháng)
Hà Nội
- Conducting market research to identify selling possibilities and evaluate customer needs - Actively seeking out new sales opportunities through cold calling, networking and social media - Setting up meetings with potential clients and listening to their wishes and concerns - Participate on behalf of the company in exhibitions or conferences - Negotiate/close deals and handle complaints or objections - Collaborate with team members to achieve better results - Gather feedback from customers or prospects and share with internal teams