Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourism Training School
Hotel Management - Trung cấp
2007 → 2009
Kĩ năng
Pha chế | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Quản lý |
Kinh nghiệm làm việc
Senior Excutive Technical Support tại SCICOM (MSC) BERHAD
6/2011 → 9/2013 (2 năm 3 tháng)
Malaysia
o Take incoming telephone, email/chat enquiries, complaints from customers relating to a range of specified products or services, with the objective of resolving the customer’s issue as quickly as possible. o Participate fully in the team, taking part in regular team meetings and buzz sessions, giving feedback and ideas to colleagues and to the assistant manager. o Undertake any administration tasks delegated by the Assistant Manager. o Do the calls out to existing customers for their feedbacks on products and services in order to improve the quality. o Undertake remote support from Training Team
Manager tại Cyclo Restaurant
9/2014 → 5/2017 (2 năm 7 tháng)
China
o Support all the duties of the restaurant manager. o Supervise the operations in the restaurant. o Responsible for reporting to the restaurant manager regularly. o Taking of orders, giving of orders and maintaining good customer service. o Support the manager by ensuring all food served to the customers are fresh and clean. o Maintaining and checking the condition of each equipment and facility used in a restaurant. o Handle customer complaints