Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Thị Ngọc Oanh

Dương Thị Ngọc Oanh

Hồ sơ 5 sao 217 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/08/1990, 34 tuổi

279/23 Hoàng Mai

Cập nhật: 07/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao

Giới thiệu bản thân

My most recent experience is more than 7 years working in a hotel , especially 4 years as hotel Manager at hotels in the Old Quarter that won Awards for outstanding services. This work has improved my skills in management, organization, communication and understanding and catering for customer’s needs as well as working in a team. Also effective problem solving within a limited timeframe, meaning I work well under pressure keeping calm and professional but also pleasant and approachable.

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Tourism Management - Đại học

2008 → 2012

Kĩ năng

Training and Development
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Quản lý

Kinh nghiệm làm việc

General Manager tại Oriental Hospitality Group

4/2016 → / (8 năm 7 tháng)

Hanoi

• Accommodation, catering and general hotel services planning • Hotel marketing • Budget and financial planning • Expenditure control expenditure • Staff recruiting, training and supervision • Staff schedule management • Customer complaint and comment handling • Property and services inspection

General Manager tại Shining Central hotel and Spa

9/2019 → Hiện tại

Hanoi

• Staff training and supervision • Budget management • Financial and statistical records management • Handling customer complaints and queries • Hotel marketing • Revenue analysis and market and revenue management strategy development • Contractor and supplier relationship management

General Manager tại Oriental Hospitality Group

4/2016 → / (8 năm 7 tháng)

Hanoi

• Accommodation, catering and general hotel services planning • Hotel marketing • Budget and financial planning • Expenditure control expenditure • Staff recruiting, training and supervision • Staff schedule management • Customer complaint and comment handling • Property and services inspection

General Manager tại Shining Central hotel and Spa

9/2019 → Hiện tại

Hanoi

• Staff training and supervision • Budget management • Financial and statistical records management • Handling customer complaints and queries • Hotel marketing • Revenue analysis and market and revenue management strategy development • Contractor and supplier relationship management

Mong muốn về công việc

A better opportunity, more challenges, and career growth

Giải thưởng

Outstanding Leader of the year

12/2018

Outstanding Leader of the year from 2016-2017-2018

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg