Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
SAIGON ACT COLLEGE
Hotel and Restaurant Management. - Cao đẳng
2009 → 2012
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Restaurant Manager tại Bonchon
11/2022 → 2/2023 (3 tháng)
Ho Chi Minh
- Set up a new store - Ensure product quality and service quality - Control the stock and materials in the restaurant - Check the sale report and inventory report - Control working hours and operating costs
Restaurant Manager tại Saigon Casa
10/2020 → 9/2022 (1 năm 11 tháng)
Ho Chi Minh
- Set up tea break event - Interview new candidates - Check the stock in the restaurant and ensure to use it effectively - Check the equipment’s restaurant - Check the sale report and inventory report - Control working hours and operating costs - Ensure quality of service - Main person in charge to report restaurant issues to Area Manager
Assistant Restaurant Manager tại L'Usine Restaurant
9/2019 → 8/2020 (11 tháng)
Ho Chi Minh
- Arrange working time for staff members - Interview new candidates - Training new staff and testing knowledge of the company’s products for all of the staff - Check the equipment’s restaurant - Check the FOC report, sale report and inventory report before sending them to the Accountant - Exchange and combine with internal departments. - Listen and receive all customer’s feedback and find the best solution to satisfy them. - Check the location and bring the best services to all customers with every catering event outside. - Main person in charge to report restaurant issues to Area Manager
Shift Supervisor tại L’Usine Restaurant
7/2018 → 9/2019 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
- Arrange roster - Assign staff members to shifts - Fluent in Cadena software - Training new staff and testing knowledge of the company’s products for all of the staff - Order, check stationery and control the quantity of non-food items every month - Handle and resolve customer complaints and VAT invoice - Catering event service team leader - Report complaints, issues in the restaurant to Assistant Restaurant Manager - Have good experience in opening new restaurants