Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Sài Gòn
Quan hệ Quốc tế - Đại học
2016 → 2020
Thời gian tốt nghiệp dự kiến : 11/2020
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Customer Service Executive tại GOLDSPORT MILLENNIUM GYM VIETNAM
4/2019 → 8/2019 (4 tháng)
Hồ Chí Minh
- Greet, welcome, interact and check-in members and guests professionally at all times. - Ensuring prompt and professional phone answering service. - Render high level of customer satisfaction by ensuring their needs and requests are attended to in a timely manner; referring to Supervisor, Manager if necessary. - Ensuring proper handling of all sale transactions with issuance of official invoices - Ensuring all documents are checked and verified before POS. - Assisting to maintain guest relationships through feedback and reporting. - Making sure safety of staff and members are in order at all times – train and prepare for incidents, injuries
Front Desk Attendant tại SAIGONCITI HOTEL A
8/2019 → 6/2020 (10 tháng)
Hồ Chí Minh
- Greeting and Directing guests who come in the front office - Carry out Check-in/Check-out Procedures - Providing information regarding delivered services of the hotel - Collecting guest personal documents ( ID, Passport,... ) and Registering guest information to the local authority - Handling problems that maybe arised to assist guests at hotel. - Answering phone calls and replying all guest questions ( on OTAs, FB or in person). - Consulting in-house guests with truly well-known destinations if requested ( accompanied with doing sale tour). - Receiving guest feedbacks and daily report