Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Ngọc Quang Tuyên

Phạm Ngọc Quang Tuyên

Hồ sơ 5 sao bạc 60 Lượt xem hồ sơ

Nam, 17/11/1992, 32 tuổi

Lô C1, Phường Hương Long, Thành phố Huế, Tỉnh Thừa Thiên Huế

Cập nhật: 29/01/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Buồng phòng

Giới thiệu bản thân

A graduate with strong critical thinking and communication skills, having Hospitality Industry background, now being interested in Housekeeping Service.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Nông Lâm Huế

Quản Lý Đất Đai - Đại học

2013 → 2016

Kĩ năng

PMS Opera
Leadership Skill
Communication skill
SLOVING PROBLEM

Kinh nghiệm làm việc

Housekeeping Supervisor tại Nam Nghi Resort

5/2019 → Hiện tại

Phú Quốc - Kiên Giang

-Assists the Housekeeping Manager in the smooth and efficient running of the Housekeeping department. -Use Oracle OPERA PMS -Take note some needed information on Log book. -Prepare daily worksheets for Room Attendants. -Prepare amenities for “Turndown” service. -Make sure Room Attendants provide good service with high standards to customers. -Handle all guest comment and complaint, following it, make sure problems are resolved satisfactorily. -Prepare monthly work schedules, and flexible depending on the occupancy. -Issue and keeps record of master keys. -Prepare and issues Room Status Report. -Assign duties and responsibilities to Room Attendants. -Inspect guest rooms. -Report and follow-up on repair and maintenance. -Report lost and damaged items. -Prepare appropriate welcome and other amenities for V.I.P. rooms, special request rooms, and long stay guest rooms. -Make sure Room Attendant are good-looking according to hotel's grooming standards. -Trainining for all of Room Attendant each month. -Attendant follow all hotel, company and local rules.

Room Attendant tại Nam Nghi Resort

9/2018 → 5/2019 (7 tháng)

Phú Quốc - Kiên Giang

-Work according to the task sheet. -Feedback guest complaints to Supervisor. -Support other department -Check and verifies room status report. -Record and completes the daily report. -Check and report MiniBar to cordinator. -Report room defects. -Report lost and damaged items. -Clean and make-up guest rooms. -Emptie soiled linen. -Clean and tidies pantry. -Keep the corridor and surrounding area clean. -Keep the trolley, equiment clean and tidy. -Provide night turndown service.

Public Area Attendant tại Nam Nghi Resort

3/2018 → 9/2018 (6 tháng)

Phú Quốc - Kiên Giang

-Work according to the task sheet. -Feedback guest complaints to Supervisor. -Supporting other department -Keep the area always clean -Sweep mops and polishes floors. -Vacuum, spot clean and shampoos carpets. -Make sure carpets are stained free. -Vacuum wall covering and chairs. -Clean furniture, fixtures, glasses and mirrors. -High dusts ceiling, lights and air-condition ducts. -Polishe brass surface and stainless-steel items. -Report lost and damaged items. -Report repair and maintenance work. -Follow-up duties from the previous shift. -Collect supplies from general store.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Lê Đình Mạnh - Trưởng bộ phận Buồng phòng

Nam Nghi Resort Phú Quốc

ledinhmanh200980@gmail.com - 0985176075

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg