Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Napier Edinburgh University
Hotel and Tourism Management - Thạc sĩ
2018 → 2020
Can Tho University
Finance and Banking - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
upselling | |
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
Brand Development Department- Tây An Office tại Swisstouches Hotels & Resorts
4/2019 → 9/2019 (5 tháng)
Nha Trang, Khánh Hòa
-Represent as Ambassador at the chain properties. -Daily checking (Grooming, Operation, Pending Areas) and follow up the process. -Making weekly review and observation (F&B, Rooms) -Prepare the consolidated business performance report for the General Director. -The report compares detailed training program and executes according to each department. -Follow daily schedule to control master timeline and speed up working process.
Rooms Divisions Management Trainee tại Four Points by Sheraton Danang
10/2019 → 6/2020 (8 tháng)
Đà Nẵng
-Working under all aspects of Rooms Divisions department: Guest Service Center/ Front Office/ Spa/ Housekeeping. -To make sure all the staffs under Rooms Division follow the Marriott International business culture. -Making report and monthly recap meeting with manager of each department under Room Divisions to follow the process. -To make sure the Bonvoy guests (Loyalty Program) get all their member benefits and maximum their expectations.