Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cao đẳng nghề du lịch sài gòn
Quản lý du lịch khách sạn nhà hàng - Trung cấp
2008 → 2011
Kĩ năng
Teamwork | |
Tin học văn phòng | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Acting Slot Shift Manager tại Corona Resort & Casino Phú Quốc
12/2019 → 7/2020 (7 tháng)
Phú Quốc
-Arrange, manage staff and staff schedules to response the business requirements of casino. -Manage and ensure staffs are always present in the working area at all times. -Control and manage all staff on the job; patrons and the system of machines and equipment in the work shift. -Handling all disputes and complaints of customers and resolve them professionally, accurately, efficiently and reported directly to the management. -Supporting and combine with technical solve the error of machines. Do the procedure when machines have problem (get meter, ram clear, meter jump, meter roll…) -Check all payments and support payment processes within the permissions allowed (Handpay, Cancellcredit, Shortpay, Handpay Jackpot…) -Combine and support other departments to improve business efficiency. -Training slot employees about customer services, teamwork, handle and settle complaints of players. Providing each with the knowledge and appropriate direction to perform his/her responsibilities. -Doing the hourly report send to Director, Manager or obove.
Guest Service Supervisor tại Saint Simeon Long Hai Resort
7/2020 → 12/2020 (5 tháng)
Bà Rịa - Vũng Tàu
-Coordination, support to process check in check out for guests. -Respond to telephone, email, and in-person inquiries regarding reservation, hotel information and guest concerns. -Allocate rooms to expected arrivals after checking guests’ references and special requests. -Resolving the requests or complaints of guests -Guiding and training new employees. -Supervise and manage employees during shift work -Supporting Guset Service Manager in executing standard operating procedures and support implementation in the outlet. -Schedule, delegate tasks to Front Office and supervise daily operation. -Coordinate with Reservation and Sales & Marketing in following up Reservation forecast and special requests, if any.