Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trung học Phổ thông Hùng Vương
Trung học
2011 → 2014
Đại học Tôn Đức Thắng
Quản trị kinh doanh - Nhà hàng Khách sạn - Khác
2014 → 2020
Kĩ năng
Office và các kỹ năng liên quan nghiệp vụ văn phòng | |
Xử Lý Số Liệu | |
Logical thinking and creative | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
CASHIER tại CJ CGV SCVIVO CITY
6/2016 → 11/2017 (1 năm 5 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Cashier - Guest relation handling. - Cash managing. - F&B - Time managing.
RECEPTIONIST Cum HOTEL MANAGER ASSISTANT tại The Hammock Hotel
8/2018 → 3/2019 (6 tháng)
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Receptionist/ Hotel Manager Assistant #RECEPTIONIST: - Reservation Handling. - Check-in/Check-out process. - Cashier handling. - Guest relation handling. - Monitor and record petty cash payments. #HOTEL MANAGER ASSISTANT: - Training staffs handling. - ROSTER handling. - Payment managing. - Guest relation managing. - OTA system managing. - Problems handling. - Stationary control. - Information handling. - Hotel operation handling. - Manager Assistant handling. Being promoted to Hotel Manager Assistant after 6 months working
SPA'S CEO ASSISTANT tại THE BLUSH SPA - THE HAMMOCK HOTEL
4/2019 → 5/2020 (1 năm )
Hồ Chí Minh, Việt Nam
Receptionist cum CEO Assistant #RECEPTIONIST: - Reservation Handling. - Greetings guests process. - Cashier handling. - POS system managing. - Guest relation handling. - Monitor and record petty cash payments. - Spa hygiene handling. #SPA MANAGER ASSISTANT: - Training staffs managing. - Revenue reports handling. - Spa operation system managing. - Problems handling. - ROSTER managing. #ADMIN: - Stationary control. - Receive and send documents to departmentMaintain equipment and report any malfunctions(depends on items). - Monitor, control and order office supplies & filingdocuments accurately. - Monthly payments and invoices handling. - Update databases as assigned by CEO. - Organize mailings Being consider to Spa Manager position.