Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Mạnh Tuấn Nguyễn

Mạnh Tuấn Nguyễn

Hồ sơ 5 sao bạc 385 Lượt xem hồ sơ

Nam, 20/01/1990, 34 tuổi

Tp Hồ Chí Minh

Cập nhật: 09/10/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Vietnam – America Vocation Training College

Hospitality, Tourism, Customer Service. - Trung cấp

2009 → 2011

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Call Center Manager tại Movenpick Resort Waverly Phu Quoc

1/2022 → 9/2022 (8 tháng)

Phu Quoc

In charge Call Center section, report directly to Front Office Manager/ Assistant Front Office Manager. Develops and implement procedures for proper handling in and out going telephone calls, facsimile transmission, rental equipment, lease telephone lines and other telecommunication services. Investigates complaints and takes appropriate actions. Monitors the performance of PABX/Voice Mail/Call Accounting software and maintain logbook of equipment performance report. Maintain complete knowledge of hotel activities, all food & beverage services, outlets and hotel services/features. Be knowledgeable of Accor Live Limitless membership enrollment, points and Accor Plus. Be fully conversant with all departmental Fire, Emergency and Bomb procedures.

Senior Client Relations Executive tại Quarter Master Services

11/2020 → Hiện tại

Ho Chi Minh

• Manage and delegate efficient response system. • Direct team mate to handle client requests or complaints promptly and courteously. • Maintains knowledge of tourist attractions, restaurants, entertainment facilities and current events. • Identifies highly valued clients to receive special attention. • Expediting the Concierge/ Client Relation team’s scheduling and rosters for proper coverage of shifts. • Monitors and encourages team mate up-selling techniques.

Club InterContinental Supervisor tại InterContinental Saigon Hotel

8/2019 → 8/2020 (1 năm )

Hồ Chí Minh

• Takeover of Club Lounge P&L record. • Responsibility of Club Lounge Operation. • Responsibility of Club Lounge Guest Experience. • Prepare SOP for Mystery Shopper, and training for all staffs new standard. • Room assignment for Arrival/ Hotel Suite management. • Communicate with guest, maintain guest connection.

Club InterContinental Agent tại InterContinental Saigon Hotel

11/2017 → 8/2019 (1 năm 9 tháng)

Hồ Chí Minh

• Handling daily tasks as a Club Lounge Guest Service Agent, focusing on membership scheme, VIP, personalize service to each guest. • Support to provide Butler Service and Concierges information.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg