Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Khang Nguyên Lê

Khang Nguyên Lê

Hồ sơ 5 sao vàng 424 Lượt xem hồ sơ

Nam, 16/09/2000, 24 tuổi

957/ Tỉnh lộ 43 / Phường Bình Chiểu / Quận Thủ Đức / TPHCM

Cập nhật: 25/02/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
Trên 5.000
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Thực tập sinh

Giới thiệu bản thân

I'd like to tell you a little bit about myself. My name is Le Nguyen Khang, and I'm from Vietnam. I am a single 21-year-old woman. Ho Chi Minh City is where I call home. With a major in International Hotel Management, I recently graduated from TMI College Singapore. I'm now enhancing my qualifications by enrolling in an additional course at the University of Northamton to become an international bachelor's degree candidate. For one year, I worked as a receptionist at the Hera Hotel in Tan Binh. I am a cautious, kind individual who enjoys assisting others and can operate under duress. Traveling, swimming, and reading are three of my favorite pastimes.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Northamton

International Hospitality Management - Đại học

2021 → 2023

Singapor TMI College

International Hospitality Management - Cao đẳng

2019 → 2021

Kĩ năng

Xử lý tình huống và cẩn thận
Giải quyết phàn nàn
Làm việc nhóm
Chịu được áp lực cao

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại Hera Hotel

6/2020 → 12/2021 (1 năm 5 tháng)

06 Sông Đà Tân Bình

Perform visitor check-in processes (check in) Describe and market services to visitors. Guests should be served during their stay. Check-out procedures must be followed. After visitors have checked out, do the following tasks: Maintain customer records, update room status... Work at the end of the shift: Save crucial information from the working shift, such as requests for visitors, in the handover book; write down the desired information on a notepad and put it somewhere visible for the next shift receptionist to see; pass over furnishings, deposit, and money to the next shift receptionist. Attending department meetings in full, reporting on guest comments and feedback on hotel service quality

Nhân viên tại Gogi house

2/2019 → 5/2020 (1 năm 2 tháng)

Giga mall Thủ Đức

Services and welcome the customer

Mong muốn về công việc

Having specialized expertise in hotel management and excellent English communication skills. Expert in hotel front desk operations, including guest check-in and check-out, temporary residence declaration processes, advisory services, and addressing guest queries. My notable strengths are warmth, openness, dedication, meticulousness, and knowledge of some diplomatic regulations, etiquette, customs, and guest psychology of some nations. I'm looking forward to putting my skills as a hotel receptionist to the greatest possible use. The willingness to learn, work in a professional atmosphere, and numerous growth chances here provide me with the possibility to advance to a management position in the following decade.

Giải thưởng

Sofitel Hotel Internship

4/2021

Được khách sạn Sofitel trao tặng bằng khen hoàn thành xuất sắc nghiệp vụ lễ tân thực tập

Best staff

7/2021

Được giải thưởng lễ tân xuất sắc khi gọi mời được các khách đoàn - khách tour đến với khách sạn . Làm tăng doanh thu của khách sạn . Giúp khách sạn chạy 90% công suất phòng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg