Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 2 | 11:20 14/03/2022 |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Broward College
Specialized Business administration - Cao đẳng
2013 → 2017
Kĩ năng
Sáng tạo | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Tư vấn giao tiếp và chăm sóc khách hàng | |
Tin học văn phòng | |
Quản lý |
Kinh nghiệm làm việc
Customer service supervior tại Orchid Group
11/2019 → / (5 năm )
180A Hai Bà Trưng; Quận 1
Monitor and resolve customer complaints and grievances. - Acknowledge customers' opinions to improve service quality. - Supervising, managing and directing front office operations, ensuring business policies and procedures are maintained, in order to provide a high quality of service and customer satisfaction. - Assign tasks to employees of the department, check, control and evaluate the employee's work performance. - Ensure good services provided to customers: manage reservations, porter services, make phone calls and pay service fees to customers. - Training and coaching employees to work according to standards. - Responsible for reporting work and work results to the Director. - Other tasks as required by the Director and Department Manager
Reception tại Liberty Hotel
6/2016 → 10/2018 (2 năm 3 tháng)
231-233-235 Phạm Ngũ Lão; Quận 1
Be responsible for managing, arranging rooms and room services properly with the status of guests during the shift, welcoming and serving guests during their stay. - Collaborate with the department to solve and help guests with problems arising in and out of the hotel. c- Consulting services in the hotel and outside the hotel if guests need - Daily sales reports for accounting. - Receive and reply to messages sent to telephone from the hotel service partners.