Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hướng Nghiệp Á Âu
Quản trị khách sạn quốc tế - Khác
2016 → 2017
Đại học Văn Hiến
Quản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ Hành - Cao đẳng
2013 → 2016
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Quản lý | |
Sáng tạo | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Operation Manager tại Serenity Sky Villas
3/2019 → 2/2020 (11 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
Main responsibilities: - Ensure the premises are in operative condition as per category of the unit to receive & serve the guests. - Manage guest's account and information. - Ensure SOP implementation in all departments and check the same during routine operational checks. - Monitor the purchase / requestions of each department, the accounts receivable (collection from debtors) and the accounts payable (payable to the suppliers etc). - Dealing with Suppliers for quality products involving Purchase Manager and providing performance assessment of vendors every quarter to HO Purchase. - Be on available on call 24 hours a day to resolve any urgent problems on emergencies.
Guest Service Agent tại Somerset vista
3/2018 → 2/2019 (11 tháng)
Ho Chi Minh City, Vietnam
Main responsibilities: - Welcome guest with courteous and polite manner. - Doing check-in, check-out for guest. - Handling guest's complaints. - Doing other tasks as assigned by manager. - Reporting everyday to manager. Working experience: - After worked at Somerset for 10 months, I have got used to working responsibly, efficiently. I have learned a lot about working in accordance with colleagues. I consolidate my experience in communicating with guests, being flexible in handling guests, complaints.
Guest Service Agent tại Vinpearl Phu Quoc Resort
3/2017 → 3/2018 (1 năm )
Kien Giang, Vietnam
Main responsibilities: - Welcomeing guest with courteous and polite manner. - Doing check-in, check-out for guest. - Handling guest's complaints. - Doing other tasks as assigned by manager. - Reporting everyday to manager. Working experience: - After worked in Five star hotel for 1 year, I have got more experience in communicating with guest, being flexible in handling guest's complaints. I have got used to wotking responsibly, efficiently. Ihave learned alot about working in accordance with the principles set by company and having good co-operation with colleagues. - Especially, I worked with beauty contest " MISS GRAND INTERNATIONAL 2017" for 12days at Phu Quoc island.