Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Thanh Nhàn Nguyễn

Thanh Nhàn Nguyễn

Hồ sơ 5 sao bạc 109 Lượt xem hồ sơ

Nam, 11/11/1995, 29 tuổi

196 Dương Bá Trạc, District 8, Ho Chi Minh City, Vietnam

Cập nhật: 09/05/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I'm a passionate and active person at work. I can work in a high pressure environment. And constantly learning to improve career experience. With 2.5 years experience, Including 2 years worked at Guest service agent of 5 stars hotel, and 1 year worked at Operation Manager. I confident that I suitable with supervisor or assistant front office manager. Thank you for spending time to read and consider my resume. Wish you have a lovely day!

Trình độ học vấn chuyên môn

Hướng Nghiệp Á Âu

Quản trị khách sạn quốc tế - Khác

2016 → 2017

Đại học Văn Hiến

Quản trị Dịch vụ Du lịch và Lữ Hành - Cao đẳng

2013 → 2016

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lý
Sáng tạo
Lắng nghe và xử lý tình huống
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Operation Manager tại Serenity Sky Villas

3/2019 → 2/2020 (11 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

Main responsibilities: - Ensure the premises are in operative condition as per category of the unit to receive & serve the guests. - Manage guest's account and information. - Ensure SOP implementation in all departments and check the same during routine operational checks. - Monitor the purchase / requestions of each department, the accounts receivable (collection from debtors) and the accounts payable (payable to the suppliers etc). - Dealing with Suppliers for quality products involving Purchase Manager and providing performance assessment of vendors every quarter to HO Purchase. - Be on available on call 24 hours a day to resolve any urgent problems on emergencies.

Guest Service Agent tại Somerset vista

3/2018 → 2/2019 (11 tháng)

Ho Chi Minh City, Vietnam

Main responsibilities: - Welcome guest with courteous and polite manner. - Doing check-in, check-out for guest. - Handling guest's complaints. - Doing other tasks as assigned by manager. - Reporting everyday to manager. Working experience: - After worked at Somerset for 10 months, I have got used to working responsibly, efficiently. I have learned a lot about working in accordance with colleagues. I consolidate my experience in communicating with guests, being flexible in handling guests, complaints.

Guest Service Agent tại Vinpearl Phu Quoc Resort

3/2017 → 3/2018 (1 năm )

Kien Giang, Vietnam

Main responsibilities: - Welcomeing guest with courteous and polite manner. - Doing check-in, check-out for guest. - Handling guest's complaints. - Doing other tasks as assigned by manager. - Reporting everyday to manager. Working experience: - After worked in Five star hotel for 1 year, I have got more experience in communicating with guest, being flexible in handling guest's complaints. I have got used to wotking responsibly, efficiently. Ihave learned alot about working in accordance with the principles set by company and having good co-operation with colleagues. - Especially, I worked with beauty contest " MISS GRAND INTERNATIONAL 2017" for 12days at Phu Quoc island.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg