Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Hồ Nguyễn Trúc My

Hồ Nguyễn Trúc My

Hồ sơ 5 sao bạc 524 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 14/10/1995, 29 tuổi

49/7 Âu Cơ, Phường 11, Quận 11

Cập nhật: 15/08/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 16:17 15/02/2022
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội, HCMC, Đà Nẵng, Kiên Giang, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá), Tiếng Hàn (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

I am currently an Executive Lounge Manager of pre-opening hotel with well experienced in hospitality and customer service. I have strong knowledge of hotel operation – specifically in Front Office Department and extensive experience of OPERA Property Management System. I have excellent communication skill in English, Chinese and good in Korean. Always passionate in guest comment "hunting" and taking effort in changing a complain to a compliment.

Trình độ học vấn chuyên môn

Van Lang University

Hospitality Management - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Kỹ năng giao tiếp
Xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Team Work
Set up

Kinh nghiệm làm việc

Executive Lounge Manager tại Crowne Plaza Vinh Yen City Centre

3/2022 → Hiện tại

Vĩnh Phúc

OPERATOR & FRONT OFFICE AGENT (EXECUTIVE LOUNGE) tại Pullman Saigon Centre

10/2016 → 12/2018 (2 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

- Ensuring all check in and check out are made in line with the standard established. - Well prepared amenities for VIPs, Birthday, Apologize, Special request - Coordinating with Duty Manager on room assignment. - Checking and correcting wrong post and record income of other departments. - Telephone Operator: Receiving all calls from internal and external guest to ensure all guest’s need are fully met (wake-up call, dining order, amenities request). - Reservation: Receiving all calls from outside guest to clear up any question about booking (new booking, booking confirmation and changes, transportation request)

FRONT OFFICE SUPERVISOR tại Ibis Saigon Airport

5/2019 → 3/2022 (2 năm 9 tháng)

Hồ Chí Minh

- Supervise daily manning operation of Front Office Department. - In charge of group as a key driver. - Represent Management in all guest related issue. - Maintain positive guest and colleague interactions with good working relationships. - Assist in greeting and checking in VIPs and Long Stays Guest - Well prepared amenities for VIPs, Birthday, Apologize, Sparkles, Special request. - Ensure target of good comments for Front Office Department. - Key driver of training and running New Accor Enrollment Program. - Review, analyze and make suggest to develop work flow training at Front Office. - Daily report to Head Office Department. - Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest service.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg