Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 16:17 15/02/2022 |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá), Tiếng Hàn (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Van Lang University
Hospitality Management - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
Kỹ năng giao tiếp | |
Xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Team Work | |
Set up |
Kinh nghiệm làm việc
OPERATOR & FRONT OFFICE AGENT (EXECUTIVE LOUNGE) tại Pullman Saigon Centre
10/2016 → 12/2018 (2 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
- Ensuring all check in and check out are made in line with the standard established. - Well prepared amenities for VIPs, Birthday, Apologize, Special request - Coordinating with Duty Manager on room assignment. - Checking and correcting wrong post and record income of other departments. - Telephone Operator: Receiving all calls from internal and external guest to ensure all guest’s need are fully met (wake-up call, dining order, amenities request). - Reservation: Receiving all calls from outside guest to clear up any question about booking (new booking, booking confirmation and changes, transportation request)
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại Ibis Saigon Airport
5/2019 → 3/2022 (2 năm 9 tháng)
Hồ Chí Minh
- Supervise daily manning operation of Front Office Department. - In charge of group as a key driver. - Represent Management in all guest related issue. - Maintain positive guest and colleague interactions with good working relationships. - Assist in greeting and checking in VIPs and Long Stays Guest - Well prepared amenities for VIPs, Birthday, Apologize, Sparkles, Special request. - Ensure target of good comments for Front Office Department. - Key driver of training and running New Accor Enrollment Program. - Review, analyze and make suggest to develop work flow training at Front Office. - Daily report to Head Office Department. - Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest service.