Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Vũ Huy Cường

Vũ Huy Cường

Hồ sơ 5 sao 170 Lượt xem hồ sơ

Nam, 05/09/1991, 33 tuổi

8, ngách 19/1 Kim Đồng, Hoàng Mai, Hà Nội

Cập nhật: 07/09/2020

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

Industry experience: 7 years Carrer objective: By enhancing my knowledge and experience comprehensively, further elaborating my leadership, teamwork and communication skills to progressively move up to upper management position in Tourism and Hospitality field which enables me to contribute to the sustainable growth of the Hotel Group.

Trình độ học vấn chuyên môn

University of Sunderland

Quản trị kinh doanh - Đại học

2009 → 2013

- Tham gia và hoàn thành xuất sắc các dự án mùa hè xanh, hoạt động tư vấn tuyển sinh của trường và khoa. - Đạt học bổng sinh viên tiêu biểu của năm 2010 và các học bổng học tập + ngoại khóa của trường trong các năm học. - Giải ba nghiên cứu khoa học của trường, giải nhất cuộc thi thuyết trình của viện. - Thực tập và làm việc tại Dilusso và Global Expo trong suốt 4 năm.

Blue Mountains International Hotel Management School

Quản trị khách sạn quốc tế - Thạc sĩ

2016 → 2018

- Renovating Four Points by Sheraton Darling Harbour - Pre-opening Hyatt Regency Sydney - Working as MOD at Novotel Sydney Central and The Grace Hotel Sydney.

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc
PMS Opera

Kinh nghiệm làm việc

Director of Rooms tại Golf Valley Da Lat Hotel

5/2020 → 8/2020 (3 tháng)

Đà Lạt

- Ensure smooth operations of Front Office and Housekeeping department. - Prepare the departmental budget and put measures in place to achieve or exceed the budgeted profit. - Work in partnership with all related departments to ensure guest’s needs are determined and meet regarding room requirements. - Manage hotel reviews in all social media, OTA, TA channels to make proper change in improving hotel's services.

GSA - Acting Night Supervisor tại JW Marriott Hà Nội

3/2014 → 4/2016 (2 năm 1 tháng)

Hà Nội, Việt Nam

- Serve as a departmental role model or mentor by working alongside employees to perform technical or functional job duties. - Able to act as Manager on Duty and Night supervisor in assigned shifts. - Received many high notes from FOM and GM as well as compliments from guests.

Room controller tại Hyatt Regency Sydney

6/2016 → 3/2018 (1 năm 8 tháng)

Sydney NSW, Australia

- Maintain and process period transaction data and reports, and daily revenue reporting. - Audit guest room rate reports for pricing and sales tax errors. - Upselling, enrolling member and encourage guest recommendation on social networks (Trip Advisor) achieve the monthly target of guest satisfaction survey. - Being an expert with Opera and familiar with FCS, HOTSOS. Micros, Guest Ware, and Marsha System. - Control and balance inhouse inventory.

MOD tại Novotel Sydney Central

3/2018 → 1/2019 (10 tháng)

Sydney NSW, Australia

- Ensure house security to include fire prevention and protection, health, safety and staff checks, detection of breaches of security and the laws by which the company is governed. - Ensure daily front desk tasks as well as hotel’s operation run smoothly. - Ensure all relevant reports as required by Management are completed accurately.

MOD tại The Grace Hotel Sydney

1/2019 → 2/2020 (1 năm 1 tháng)

Sydney NSW, Australia

- Represent the Hotel Manager and other senior managers in their absence, taking full responsibility of the hotel - Act in accordance with all security and emergency procedures and manage the instigation of these, as required - Update and improve Front Office’s upselling performance to meet MTD and YTD target. - Conduct training, rostering, annual and mid-year Appraisals with Team Members. - In charge of overnight team’s operation, Opera champion.

Mong muốn về công việc

Vị trí công việc mong muốn: FOM, DOR Mức lương: thỏa thuận phù hợp với vị trí và quy mô công ty. Địa điểm: linh hoạt. Lộ trình thăng tiến rõ ràng và được tạo điều kiện để cống hiến cho công ty

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Nguyễn Bá Thiện - GM

Belle Maison Hadana Hoian

nguyenthien2103@gmail.com - +84983332123

Pratik Raval - AFOM

Hyatt Regency Sydney

Pratik.raval@hyatt.com - +61434035776

Frances Wang - FOM

The Grace Hotel Sydney

frances.wang@gracehotel.com.au - +61423297757

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg