Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 20:35 11/09/2021 |
Từ 10 đến 20 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Trung cấp du lịch Saigontourist
Quản trị lưu trú du lịch - Trung cấp
2010 → 2012
Kĩ năng
Tổ chức công việc | |
Quản lý | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Handle Overall everything from smallest to biggest | |
Làm việc độc lập |
Kinh nghiệm làm việc
Floor Supervisor tại Sedona Suites Saigon
2/2023 → / (1 năm 9 tháng)
67 Le Loi street District 1
• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.
Housekeeping Shift Leader tại Sheraton Saigon Hotel & Tower
10/2015 → 10/2016 (1 năm )
4 Đông Du District 1 HCM city
• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.
Stateroom Steward tại America Carnival Cruise Line
12/2016 → 5/2017 (5 tháng)
Florida U.S
• Prepares rooms assigned for Guest Check-in. • Make up Occupied room daily during the Tour and take care & make sure do all Guest requests nicely and make them feel happy,always support Guests all information. • Informs and Handover unfinished Tasks properly on Logbook when finish and double check when back on duty. • Keep working area always neat & tidy. Report to HK Supervisor in the End of duty.
Đội trưởng khối dịch vụ Housekeeping tại Vinhome Central Park
10/2017 → 5/2019 (1 năm 7 tháng)
208 Nguyễn Hữu Cảnh Q.Bình Thạnh HCMc
Manage all services for the Guest: cleanliness,gardener, defects of apartment, supervise the tenants according to maintenance in Process of contract . Training and supervise staff always follow procedure and working probbaly.
Housekeeping Manager tại Dianmondstar Hotel
7/2020 → 2/2023 (2 năm 7 tháng)
Ben Tre city, Ben Tre province
• Planning Housekeeping Department Project for Grand-Openning. • Building Maining Guide & Hiring staffs who adapted to every single position. • Building & Updating SOPs(Room - P/A - MainLaundry) ussually General trainning & OJT. • Supervising & Spotcheck worksheets,checklist of staffs daily. • Offerring Plan of Saving Cost Amenity, Cleaning materials & Make sure Good Enouge to supply base on Room Occupancy %. • Set up Parstock for Minibar - Amenity - Cleaning Materials - Chemicals. • Preventing & Resolving all Guest Complaints regarding Hskp.
Floor Supervisor tại Sedona Suite Saigon
4/2023 → / (1 năm 7 tháng)
67 Le Loi District 1 Hcm city
• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Best cleanliness ship of Costa Crocere Cruise ship
5/2013
Danh hiệu đội HK được khách hàng đánh giá tốt nhất và nhận được ít nhất phàn nàn từ khách hàng
Thông tin tham khảo
Trần Công Thành - Ast HK Manager
Lotte Legend Saigon Hotel
0986262216 - +84986262216
Trần Thị Ngọc Hương - Mentor
Sheraton Saigon hotel & towel
091 3168214 - 091 3168214