Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Anh Quốc

Phạm Anh Quốc

Hồ sơ 5 sao 971 Lượt xem hồ sơ

Nam, 02/10/1991, 33 tuổi

Quận 5 HCMc

Cập nhật: 13/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 20:35 11/09/2021
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Work is one part of my life

Trình độ học vấn chuyên môn

Trung cấp du lịch Saigontourist

Quản trị lưu trú du lịch - Trung cấp

2010 → 2012

Kĩ năng

Tổ chức công việc
Quản lý
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Handle Overall everything from smallest to biggest
Làm việc độc lập

Kinh nghiệm làm việc

Floor Supervisor tại Sedona Suites Saigon

2/2023 → / (1 năm 9 tháng)

67 Le Loi street District 1

• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.

Housekeeping Shift Leader tại Sheraton Saigon Hotel & Tower

10/2015 → 10/2016 (1 năm )

4 Đông Du District 1 HCM city

• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.

Stateroom Steward tại America Carnival Cruise Line

12/2016 → 5/2017 (5 tháng)

Florida U.S

• Prepares rooms assigned for Guest Check-in. • Make up Occupied room daily during the Tour and take care & make sure do all Guest requests nicely and make them feel happy,always support Guests all information. • Informs and Handover unfinished Tasks properly on Logbook when finish and double check when back on duty. • Keep working area always neat & tidy. Report to HK Supervisor in the End of duty.

Đội trưởng khối dịch vụ Housekeeping tại Vinhome Central Park

10/2017 → 5/2019 (1 năm 7 tháng)

208 Nguyễn Hữu Cảnh Q.Bình Thạnh HCMc

Manage all services for the Guest: cleanliness,gardener, defects of apartment, supervise the tenants according to maintenance in Process of contract . Training and supervise staff always follow procedure and working probbaly.

Housekeeping Manager tại Dianmondstar Hotel

7/2020 → 2/2023 (2 năm 7 tháng)

Ben Tre city, Ben Tre province

• Planning Housekeeping Department Project for Grand-Openning. • Building Maining Guide & Hiring staffs who adapted to every single position. • Building & Updating SOPs(Room - P/A - MainLaundry) ussually General trainning & OJT. • Supervising & Spotcheck worksheets,checklist of staffs daily. • Offerring Plan of Saving Cost Amenity, Cleaning materials & Make sure Good Enouge to supply base on Room Occupancy %. • Set up Parstock for Minibar - Amenity - Cleaning Materials - Chemicals. • Preventing & Resolving all Guest Complaints regarding Hskp.

Floor Supervisor tại Sedona Suite Saigon

4/2023 → / (1 năm 7 tháng)

67 Le Loi District 1 Hcm city

• Ensure all rooms are inspected and ready for Guest C/I based on Room Arrival List. • Asigning Rooms for Room Attendant and ussually check them while doing Operation to keeps them following S.O.P. • Support & Delivery Guest Requests ASASP. • Ensure hallway,Guest Area in Working Area are clean before leaves. • Checking properly Room Worksheet daily & Pantry & Trolley need to be filled up in tidy and neat before submit to Office. • Handover Guest Requests & DND room, L&F,..v.v. In Logbook when finish Duty. • Report to HKM in urgent in case of emergency.

Mong muốn về công việc

Good working environment

Giải thưởng

Best cleanliness ship of Costa Crocere Cruise ship

5/2013

Danh hiệu đội HK được khách hàng đánh giá tốt nhất và nhận được ít nhất phàn nàn từ khách hàng

Thông tin tham khảo

Trần Công Thành - Ast HK Manager

Lotte Legend Saigon Hotel

0986262216 - +84986262216

Trần Thị Ngọc Hương - Mentor

Sheraton Saigon hotel & towel

091 3168214 - 091 3168214

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg