Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tran Thi Thu Hanh

Tran Thi Thu Hanh

Hồ sơ 5 sao 94 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/08/1973, 51 tuổi

395C đường Giải Phóng, quận Thanh Xuân, Hà nội

Cập nhật: 19/10/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Viet Nam National University

Archives Science and Office Management - Đại học

2000 → 2005

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Exe. Housekeeper tại Fortuna Hanoi Hotel

10/2012 → 2/2020 (7 năm 4 tháng)

6B Lang Ha – Ba Dinh district - Hanoi

Job duties and responsibilities:  Control Department direct expenses, manpower, fix asset Fixture Furniture & Equipment, planning for next year budget…  Supervises all housekeeping employees, hires new employees as needed, discharges employees when necessary and take disciplinary actions when policies are not followed. Evaluates employees in order to upgrade them when openings arise.  Plan the work for the housekeeping department and distributes assignments accordingly. Assigns regular duties and special duties 1 for housekeeping staff. Schedules employees and assigns extra day off according to occupancy forecast. Recruit and training for staff.  Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.  Ensure guest rooms are made as per Hotel standard.  Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen anduniform.  Organize inventories with Accounts and General store for linen, uniform and fixed assets.  Pay particular attention while organizing pest eradication activities.  Develop and implement housekeeping systems and procedures.  Prepare reports for Management information.  Assist Purchase department in selecting suppliers for itemsrelated to Housekeeping.  Plan, control and supervise Horticultural activities  Attending and resolving guest complaints.  Verification of supplies consignments.  Organize on the job and knowledge training and evaluate its effectiveness.  Approval of the functional manual of the department.  Daily inspection of public areas and staff locker room.  Daily/weekly briefing of Supervisors  Coordinating the preventive maintenance department.  Immediately attending to guest requests.  Oversees & monitors laundry production, inventory, experience in linen management

Room Attendant; Floor Captain tại Horison Hotel (5star hotel)

7/1997 → 12/2002 (5 năm 5 tháng)

Cat Linh - Dong Da - Hanoi

Job duties and responsibilities:  Thorough cleanliness and sanitation of guest rooms.  Responds to all guest requests appropriately and remains alert, courteous and helpful to guest and fellow associates at all time.  Keep work card orderly and properly stocked at all times.  Checks all equipment prior to and after its use to ensure that it is in good working order and completes required engineering report as needed. Respond to any reasonable t ask as assigned by Supervisor or Manager.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg