Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phuong Thao

Phuong Thao

Hồ sơ 5 sao bạc 585 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/08/1994, 30 tuổi

NGŨ HÀNH SƠN, ĐÀ NẴNG

Cập nhật: 26/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

I am fluent in english and chinese

Trình độ học vấn chuyên môn

DUY TAN UNIVERSITY

HOSPITALITY & TOURISM MANAGERMENT - Đại học

2012 → 2016

Kĩ năng

Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Reservation tại Da Nang Marriott Resort&Spa

5/2023 → / (1 năm 6 tháng)

07 Truong Sa Da Nang

- Handle wholesale and commitment bookings - Provide a summary report of commitment bookings by month. - Follow cancel, noshow booking - Keep record reservation booked on the day, weekly room report, occupancy forecast, etc. - Follow update rate, promotion from sale for up selling. - Monitor room availability and inform the revenue and Sale team to manage the room for sale. - Follow the list of group rooms and resume from the sales team to pick up and arrange the room. - Receive and complete online bookings

Reservation tại À La Carte

5/2022 → 3/2023 (9 tháng)

200 Võ Nguyên Giáp

-Get booking from OTA and FIT/ Tas to make reservation -Handle phone for sale and customer service -Send the confirmation to customer and follow deposit based on guarantee policy of hotel -Update noshow and cancellation to charge or avoid unwanted comission -Assit supervisor with group by updating rooming list -Keep record reservation booked on the day, cancellation, weekly room report, occupancy forecast, etc. -Know all types of room as well as their location and layout, update rate, promotion for up selling

Guest Service Agent tại LANTERN HOTEL

6/2016 → 7/2017 (1 năm )

Đà Nẵng

- Greet clients and visitors with a positive, helpful attitude. - Complete the check-in process and assisting client to get their room. - Support all supervisor and FOM in assign room and training for trainee and built opinion to improve team and smile system. - Communicate with guests, advisory and sale all promotion of cocobay for them ... - Solve guest's request or complaint in period they stay at hotel. - Answering, forwarding, and screening phone calls. - prepare the settle payment for guest before check out, complete the checkout process.

Guest Service supervisor tại COCOBAY BOUTIQUE HOTEl

7/2018 → 2/2020 (1 năm 7 tháng)

Đà Nẵng

- Have meeting with managers to give opinion and solution to solve all difficulties and challenges to improve the quality of work and team. - Give all experience and ability i have for new co-worker to take them catch up with team and work as soon as possible. - Capture all changes and communicate with team to make sure no one to be miss it. - Role-play to give all situation we are usually have in hotel and give them solution for each case to make sure we will have a good answer for customers question. - Make reservation for FIT guest or group in case reservation department out of shift.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

“Employee of the quarter ”

3/2019

my exceptional customer service skills have earned me the award of “Employee of the quarter ”.

Thông tin tham khảo

Chị Trang - Sale Manager

A La Carte

- 0905072588

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg