Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Dương Quốc Anh

Dương Quốc Anh

Hồ sơ 5 sao 1491 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/04/1995, 29 tuổi

Hoàng Mai, Hà Nội

Cập nhật: 19/10/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 1 17:54 16/05/2020
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

I have been well-educated about Hotel Management, which, according to UK standards, was verified by the Federation of Tourism and Hospitality (CTH) at CHM internation Institute. I also have 10-years experience in the hotel industry, from the Local Boutique Hotel brand to International Hotel Brands. With my 10 years of traveling to around 40 destinations in both inner Vietnam and to other countries, I am confident to be part of contributing to the success of the company that I work as a Manager.

Trình độ học vấn chuyên môn

City Smart Hotel Management

Quản trị khách sạn - Trung cấp

2018 → 2019

Bằng quản trị khách sạn quốc tế dự bị đại học thông hành trên 130 quốc gia

Kinh doanh và công nghệ Hà Nội

Kế toán - Đại học

2012 → 2017

Kĩ năng

Front Office
Housekeeping
OPERA
Sales tour
Lắng nghe và xử lý tình huống
Online booking manage
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Hotel Manager tại O' Gallery Premier Hotel & Spa

10/2024 → Hiện tại

Hà Nội, Việt Nam

Plan, implement and manage overall hotel daily operations Condust hotel budgeting and financial planning Plan and impelment marketing campaings with marketing teams Build and maintain stong relationships with visitors and clients Build relationships with vendors Suggest and implement new ideas Determine KPIs

Front Office Manager tại HÔTEL du LAC

12/2023 → 10/2024 (10 tháng)

Hà Nội

Play a role of managing: - Human Source of Front Office Team - Ranking on Online review platforms (Tripadvisor, Google, Booking, Expedia ...) - Hotel's Facilities, Furniture and Operation - Guest's Experience and Satisfaction

Assistant Manager tại Sheraton West Hanoi

6/2023 → 12/2023 (5 tháng)

36 Lê Đức Thọ

Handling customer and employee issues Overseeing operations, including maintenance, cleanliness and efficiency Ensuring that security and safety regulations are met

Duty Manager tại Somerset Grand Hanoi

2/2022 → 6/2023 (1 năm 4 tháng)

49 Hai Bà Trưng

Handling customer and employee issues Overseeing operations, including maintenance, cleanliness and efficiency Ensuring that security and safety regulations are met.

Front Office Supervisor tại Lotte The Residences

4/2021 → 2/2022 (10 tháng)

54 Liễu Giai

Primarily supervises front office team members to ensure efficient and smooth operations for producing excellent feedbacks and guest satisfaction. Responds in a professional and courteous manner to guests by providing accurate and timely information and services.

Front Office Manager tại Hillary Hanoi Hotel

7/2020 → / (4 năm 4 tháng)

Số 2 ngõ 70 Trương Công Giai, Cầu Giấy

Set up for Pre-Opening of Hillary Hanoi Hotel. Create a SOP’s for Front Desk Department and incharge Hiring & Training staffs. Co-operate with Sales Department and GM to create short and long term working plans. Remain a 9.6 point on Booking.com for 3 months from the begining time.

Front Office Manager and Assistance of General Manager tại The Oriental Jade Hotel & Spa

4/2019 → 4/2020 (1 năm )

92-94 HÀNG TRỐNG

Managing 20 members of Front Desk Department in 5 stars hotel “The Oriental Jade Hotel & Spa”. Supervising all working procedures standard of others department in Hotel. Excellent to bring The Oriental Jade hotel into Top 10 best Hotels in Hanoi (currently ranked 6)

Guest service supervisor tại O’ Gallery Majestic Hotel

11/2018 → 4/2019 (5 tháng)

38A Trần Phú, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Supervising Front Desk Department (Working Standard, Customer Service, Staff, Facilities and Furniters ...). Support GM and FOM to bring O’Gallery Majestic Hotel come to Top 20 best hotel in Hanoi on Tripadvisor

Mong muốn về công việc

- Work in a professional working environment. - Apply and Promote excellent Customer Service Skills which supporting Hotel grow up on Tripadvisor and OTA websites - Show off my strong leadership and managing skills

Giải thưởng

TripAdvisor

4/2020

Top 5 TripAdvisor - The Oriental Jade Hotel

TripAdvisor

7/2024

Top 7 TripAdvisor - HÔTEL du LAC

Outstanding Employee of The Ascott Limited (Worldwide Award)

5/2023

Warm Heart Award - Worldwide Best employee of The Ascott Limited (Somerset Grand Hanoi)

Outstanding Employee Of The Year 2019

12/2019

Nhân viên xuất sắc nhất năm 2019 của tập đoàn OHG

Star of second quarter 2019

6/2019

Nhân viên xuất sắc nhất quý 2 của tập đoàn OHG

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg